Відновлення роботи системи після хакерської атаки: що варто знати пасажирам
Після хакерської атаки 29 березня відновлюємо належну роботу системи АСОП. Станом на зараз:
1️⃣ Триває опрацювання всіх валідацій банківськими картками за період із 29 березня. Для якнайшвидшої обробки і прискорення переходу роботи системи до штатного режиму, підрядником було запропоновано опрацювати всі реєстрації поїздок за ці дні одночасно. Відповідно, ви можете фіксувати ситуацію, що списання відбудеться одним платежем за попередні реєстрації квитків одним носієм (фізична картка або гаджет з підтримкою NFC).
Тож врахуйте, списання може проходити, як окремими платежами за здійснені поїздки одного дня, так і одним платежем за всі зареєстровані квитки одночасно одним носієм – це залежить від черговості обробки валідацій.
2️⃣ Проводиться поступове резервування коштів з ЛеоКарт для подальшого списання, тому можете помічати, що сума на картці змінюється. Закликаємо здійснювати поповнення, враховуючи кількість попередньо завалідованих поїздок за період 29.03 – 03.04, аби не утворювався від’ємний баланс і ЛеоКарт не блокувало системою. Врахуйте, що актуальний баланс на карті з’явиться лише після зняття коштів за всі здійснені попередньо валідації.
Наразі ваші реєстрації проїзду проходять у штатному режимі, сума на карті змінюється одразу після оплати через валідатор.
3️⃣ Роботу сервісів купівлі та поповнення загальних ЛеоКарт відновлено у звичному режимі. Тож ви знову можете зручно придбати і поповнити картку через брендовані кіоски “Інтерпрес” та сервіси EasyPay.
4️⃣ Відновлено друк і видачу персоналізованих ЛеоКарт у наших пунктах прийому, де працюють адміністратори ЛКП “Львівавтодор”. Прийом здійснюється виключно за попереднім записом за номером телефону гарячої лінії ЛКП “Львівавтодор”: 0 800 303 007 або через електронну чергу. (https://queue.qsolutions.com.ua:2252/index)
Зазначимо, планово списання за безготівкові оплати триватимуть кілька днів, у залежності від загальної кількості здійснених реєстрацій проїзду. Про подальшу ситуацію проінформуємо.