Згідно із ухваленим рішенням виконкому, вартість проїзду становить:
Також встановлено розмір штрафу за неоплачений/незавалідований проїзд – 300 грн.
Якщо ви зауважили вимкнену систему АСОП (наприклад, не працюють валідатори) – негайно повідомте про це водія для того, щоб він увімкнув систему і ви могли здійснити оплату чи валідацію у транспортному засобі
Якщо ви отримали відмову водія ввімкнути систему АСОП чи отримали відмову щодо видачі разового паперового квитка за проїзд – повідомте про це гарячу лінію міста за номером 1580, попередньо зафіксувавши: номер маршруту, номерні знаки транспортного засобу, дату та час порушення.
Так. У водія розташований принтер для друку разових паперових квитків, які можна буде придбати за готівку. Оплата готівкою у водія здійснюється виключно під час зупинки транспортного засобу.
Після того, як водій від’їде від зупинки – система АСОП заблокує можливість друку паперового квитка за готівку для Вашої безпеки.
Якщо ви, використовуючи безготівковий спосіб оплати, не змогли здійснити оплату за проїзд (наприклад, у вас не працює банківська картка, а на телефоні відсутні способи оплати через Apple Pay чи Google Pay тощо), використайте інший спосіб оплати – готівкою у водія.
В автобусах, маршрутках, трамваях та тролейбусах Львова працюють контролери ЛКП “Львівавтодор”
Алгоритм перевірки валідації (оплати) проїзду:
Система АСОП побудована на основі відкладеної авторизації для швидкої посадки в транспорт. Якщо ви побачили зелену галочку та одинарний звуковий сигнал – не турбуйтесь, гроші з вашого рахунку будуть списані пізніше, а контролер перевіряє сам факт валідації у цьому транспортному засобі, а не факт списання коштів з картки.
Система АСОП побудована на основі відкладеної авторизації для швидкої посадки в транспорт. Відповідно, списання коштів відбувається в залежності від правил вашої платіжної системи, вашого банку тощо. Зокрема, списання коштів може відбуватись після поповнення рахунку у випадку, коли в момент спроби оплати за проїзд на вашому рахунку було недостатньо коштів
Ні. Повторна валідація в межах кінцевих зупинок не призведе до стягнення коштів. При першій валідації на екрані валідатора відобразиться напис «Вхід зареєстровано». При повторній валідації – «Вхід вже зареєстровано»
Переконайтесь, що ваша картка підтримує технологію безконтактної оплати. Можливо, ваша картка пошкоджена, або заблокована банком, а також спробуйте завалідуватись на іншому валідаторі цього транспортного засобу. Якщо картка й надалі не валідується, у такому випадку скористатись готівковою оплатою у водія.
Якщо ж на всіх валідаторах транспортного засобу в якому ви знаходитесь відсутня успішна валідація, яка має звуковий сигнал та зелену галочку – повідомте про це водія, чи зателефонуйте на гарячу лінію за номером телефону 0800303007
Система АСОП побудована на основі відкладеної авторизації. Тобто, інформація про списання коштів за проїзд приходить впродовж кількох днів. Це зроблено для швидкої посадки пасажирів у транспорт. А першочергово пасажири отримують сповіщення у застосунку про передавторизацію – на рахунку “заморожується” 1 гривня, система перевіряє, чи картка активна. Після зняття оплати за проїзд ця 1 гривня повертається на рахунок.
Паперовий квиток не потребує валідації. QR-код паперового квитка потрібен для перевірки факту оплати за проїзд контролером ЛКП «Львівавтодор»
Паперовий квиток системи АСОП містить QR-код. Вимагайте у водія паперовий квиток системи АСОП, видрукуваний у вашій присутності з принтера АСОП. У випадку відмови водія – повідомте на гарячу лінію міста за номером 1580, обов’язково вказавши: час, номер маршруту та номерні знаки, або ж іншу інформацію, що допоможе ідентифікувати водія.
У випадку, якщо у вас є 100% пільга на проїзд у громадському транспорті Львівської громади – наполегливо просимо здійснити запис на прийом до адміністратора ЛКП “Львівавтодор” задля виготовлення персоналізованої картки ЛеоКарт. Здійснити запис на прийом можна за попереднім записом за номером телефону гарячої лінії 0800303007
Якщо на момент списання (наступний день – день агрегації) на балансі не було коштів, то виконуються повторні спроби списати кошти з певною періодичністю – 3, 5, 7, 14 днів, тощо – в залежності від вашого банку.
Усі пільгові категорії, які мають персоналізовані картки ЛеоКарт, обов’язково мають здійснити валідацію проїзду, зайшовши у транспортний засіб.
Пільгова картка, що не була завалідована при вході, не дає права на безоплатний проїзд, що тягне за собою накладання штрафу.
Важливо! Учасники бойових дій, а також особи з інвалідністю внаслідок участі в бойових діях, які мають право на безоплатний проїзд, можуть користуватися своїми посвідченнями і після 11 грудня.
Якщо у вас:
– Під час оплати засвітилась червона галочка, а на валідаторі написало, що картку заблоковано, проте ви впевнені, що ваша картка має достатній баланс на рахунку, ваша картка має дійсний термін дії та зі сторони банку немає обмежень щодо оплат
– Було списано подвійну суму за оплату проїзду, проте ви впевнені, що здійснювали оплату за проїзд банківською карткою чи NFC-пристроєм лише один раз
– Ви маєте одну банківську картку, як фізичну, так і під’єднану до ApplePay і GooglePay, але під час оплати за проїзд, валідатор зчитує лише банківську картку, а при оплаті пристроєм з ApplePay чи GooglePay на валідаторі засвітилась червона галочка та написало, що картку заблоковано (хоча це одна і та ж сама картка)
Потрібно:
Звернутися за попереднім записом у економічний відділ ЛКП “Львівавтодор” за адресою вул. Горбачевського, 10 (Центр обслуговування пасажирів) для аналізу операцій, виконаних за допомогою ваших банківських карток. Для цього зателефонуйте за номером телефону гарячої лінії ЛКП “Львівавтодор” 0800303007, оберіть зручний день та час для прийому. Прийомні дні: вівторок-четвер з 9:00 до 13:00. Під час візиту повідомте адміністратору, що звертаєтесь щодо оплати банківською карткою у громадському транспорті. Після чого вас проведуть до профільних спеціалістів ЛКП “Львівавтодор”.
Із собою необхідно мати: паспорт, банківську картку, а у випадку здійснення оплати пристроєм із підтримкою NFC – також цей пристрій.
На прийомі у профільних фахівців необхідно буде написати заяву, адже це підтверджуватиме запит на аналіз операцій, здійснених за допомогою вашої картки у громадському транспорті.
*Вимога пред’явити паспорт для підтвердження особи та власності картки пов’язана з нашими зобов’язаннями щодо захисту персональних даних та забезпечення конфіденційності інформації клієнтів, відповідно до законодавства
Для мешканців, які хочуть переглянути історію транзакцій, маємо наступне рішення – з метою забезпечення захисту персональних даних пасажирів прохання звертатися до нас з офіційним листом. Фахівці економічного відділу підготують хронологію ваших поїздок – дату і час валідації проїзду за період, що вас цікавить, а також номери транспортних засобів, якими ви користувалися.
Для цього необхідно надіслати письмове звернення ЛКП “Львівавтодор” на юридичну адресу: 79035, м. Львів, вул. Пасіки Галицькі, 7 або електронну: lvivavtodor@lvivcity.gov.ua.
Звернення має містити наступну інформацію:
– прізвище, ім’я, по батькові громадянина (пасажира);
– місце проживання громадянина (пасажира);
– електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним (якщо письмове звернення надсилається з використанням мережі Інтернет – засобів електронного зв’язку);
– суть порушеного питання із чітким описом проблеми.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
– для банківської картки – перші 4 і останні 4 цифри та термін дії картки.
– при оплаті пристроєм з NFC – номер токену.
Це автоматизована система обліку оплати проїзду у громадському транспорті Львівської МТГ
Валідувати потрібно з наступних причин:
– щоб система перевірила термін дії картки
– щоб пасажир міг завалідуватись декількома засобами у разі, якщо картка була загублена (до прикладу, мобільним додатком та банківською карткою)
– щоб зафіксувати проїзд (для випадку, коли ви захочете пересісти на інший громадський транспорт в межах 40 хвилин після першої валідації для безкоштовного проїзду у ньому)
– щоб мати статистичні дані щодо частотності валідації, кількості пасажирів в громадському транспорті тощо.
Інакше система не зможе аналізувати дані, щоб було можливо оптимізувати інфраструктуру громадського транспорту в подальшому
Якщо валідація успішна, на валідаторі засвітиться зелена “галочка”, а також ви почуєте характерний один звуковий сигнал – відео-приклад – https://cutt.ly/OInTbc7
Якщо валідація скасована, на валідаторі засвітиться червоний “хрестик”, а також ви почуєте характерні два звукові сигнали – відео-приклад – https://cutt.ly/ZInYeqX
Леокарт буде працювати у громадському транспорті Львівської МТГ:
– трамваях
– тролейбусах
– автобусах
– маршрутних таксі
– електробусах
Електронний квиток можна буде придбати та поповнювати за допомогою офіційного мобільного додатку. При цьому пластиковий еквівалент носити з собою буде не обов’язково.
У разі порушення процедури проїзду в громадському транспорті контролер зможе надрукувати квитанцію за допомогою мобільного валідатора на місці. Відповідно, не виходячи з громадського транспортного засобу цю квитанцію потрібно буде сплатити. Для цього не потрібно мати документи, що підтверджують особу.
Загальна картка ЛеоКарт передбачена для тих категорій пасажирів, які бажають здійснити оплату за проїзд безготівково транспортною карткою ЛеоКарт.
Картку можна придбати:
У Центрах туристичної інформації (на площі Ринок та на площі Двірцевій)
Для того, щоб придбати картку – пасажиру не потрібно надавати своїх документів чи іншої персональної інформації, достатньо лише сплатити вартість картки – 60 грн та поповнити її для поїздок.
Онлайн способи:
Офлайн способи:
Ні заблокувати загальну картку ні перевести кошти на іншу загальну картку можливості немає – картка анонімна і неперсоналізована, встановити достовірно особу власника неможливо.
ЛКП “Львівавтодор” не несе відповідальності за використання залишку на втраченій картці.
Згідно з п.1.4.17. Порядку функціонування автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування на території Львівської міської територіальної громади (далі по тексту – Порядку) (додаток 1 до Рішення № 690), неперсоналізована транспортна картка “ЛеоКарт“ – безконтактна пластикова смарт-картка, яка не містить жодної інформації про її власника (пасажира), містить унікальний номер транспортної картки та електронний гаманець, на якому встановлено депозит.
Водночас відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, за якою здійснюється переказ, несе платник.
Враховуючи те, що кошти зараховані на електронний гаманець іншої неперсоналізованої транспортної картки “ЛеоКарт“ – повернути випадково отримані кошти може лише власник цієї неперсоналізованої транспортної картки “ЛеоКарт“.
З огляду на вищезазначене, враховуючи те, що кошти зараховані на іншу неперсоналізовану транспортну картку “ЛеоКарт“, яка не містить жодної інформації про її власника (пасажира), і не можливо встановити неналежного отримувача коштів – ЛКП «Львівавтодор» не має правових підстав ні для зняття коштів з неперсоналізованої транспортної картки “ЛеоКарт“ іншої особи, ні можливості допомогти встановити неналежного отримувача коштів.
Згідно рішення ЛМР №690 від 13.08.2021 “Про впровадження та функціонування автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування на території Львівської міської територіальної громади” , депозит – сума коштів, яка повинна зберігатися в електронному гаманці, що не менша вартості однієї поїздки. Наразі у системі передбачено суму депозиту розміром в 10 грн. Сума депозиту може змінитися у залежності від встановлених тарифів на послуги з перевезення у Львівській громаді на етапі безготівкової оплати у всьому громадському транспорті.
Депозитні кошти призначені, щоб ви змогли здійснити поїздку при нульовому балансі ЛеоКарт, коли забули або не змогли вчасно поповнити транспортну картку. Депозит на транспортній картці – світова практика, яка застосовується і в США, Великій Британії, Австралії (зокрема – Мельбурні, Сіднеї), Швеції, Сінгапурі, Таїланді (зокрема в столиці – Бангкок), Естонії.
Незабаром презентуємо особистий кабінет ЛеоКарт, тоді кожен пасажир зможе самостійно слідкувати за своїми поїздками і списанням коштів.
А наразі, можна написати звернення про надання інформації про історію користування неперсоналізованою транспортною карткою «ЛеоКарт».
Звернення має містити таку інформацію:
– прізвище, ім’я, по батькові громадянина (пасажира);
– місце проживання громадянина (пасажира);
– електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним (якщо письмове звернення надсилається з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку);
– суть порушеного питання із чітким описом проблеми.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
До письмового звернення потрібно долучити:
– копію неперсоналізованої транспортної картки «ЛеоКарт»;
– документ, що підтверджує купівлю неперсоналізованої транспортної картки «ЛеоКарт» (квитанцію тощо).
Письмові звернення про надання інформації про історію користування неперсоналізованою транспортною карткою «ЛеоКарт» потрібно надсилати ЛКП «Львівавтодор»:
– на юридичну адресу: 79035, м. Львів, вул. Пасіки Галицькі, 7;
– на електронну адресу: lvivavtodor@lvivcity.gov.ua.
Перевірити баланс транспортної ЛеоКарт можна за допомогою валідатора у громадському транспорті і за допомогою сервісів EasyPay. Інструкції є на сайті Електронний квиток ЛеоКарт: https://leocard.lviv.ua/pereviryty-balans/
Звертаємо увагу, якщо пасажир перевіряє баланс ЛеоКарт одразу після валідації проїзду – актуальний баланс “підтягується” на валідаторі одразу після здійснення оплати проїзду, а ось сервіси EasyPay “показують” актуальну суму ЛеоКарт на наступний день
Списання коштів із ЛеоКарт відбувається виключно за успішно зареєстровані поїздки, коли на валідаторі з’явилася зелена галочка та прозвучав одинарний звуковий сигнал. Якщо Ви валідували проїзд із 12 до 18 грудня, коли були збої у мережі ”Київстар”, тоді валідатори працювали у режимі офлайн і лише фіксували ці поїздки, кошти за проїзд не списувалися. Після вивантаження інформації про реєстрації поїздок, які накопичувалися на валідаторах за всі попередні дні, з 16 грудня почалося поступове списання коштів за поїздки, здійснені пасажирами у вказаний період збою мережі.
Списання коштів із ЛеоКарт відбувається виключно за успішно зареєстровані поїздки, коли на валідаторі з’явилася зелена галочка та прозвучав одинарний звуковий сигнал.
У випадку, якщо пасажир обрав на валідаторі ”Додати квитки” і вибрав сплату за попутника чи багаж – відбудеться списання коштів і за додаткові квитки також. Врахуйте, якщо сплачуєте лише свою поїздку – необхідно просто прикласти транспортну ЛеоКарт до зчитувача у нижній частині валідатора, при цьому – не потрібно обирати додатковий функціонал.
Зазначимо, якщо Ви валідували проїзд із 12 до 18 грудня, коли були збої у мережі ”Київстар”, тоді валідатори працювали у режимі офлайн і лише фіксували ці поїздки, кошти за проїзд не списувалися. Після вивантаження інформації про реєстрації поїздок, які накопичувалися на валідаторах за всі попередні дні, з 16 грудня почалося поступове списання коштів за поїздки, здійснені пасажирами у вказаний період збою мережі.
Фіксуємо випадки, коли пасажири при поповненні балансу ЛеоКарт через сервіси EasyPay допускалися помилки під час введення номера картки і замість своєї транспортної картки поповнювали чужий рахунок. Відповідно, якщо пасажир здійснював валідації проїзду, коли на балансі транспортної картки не було коштів – при нульовому балансі є можливість завалідувати лише одну поїздку за рахунок депозитних коштів, а при спробі здійснити ще одну валідацію – утвориться від’ємний баланс і картка буде заблокованою. Після поповнення картки – її знову можна буде валідувати для проїзду.
Зазначимо, у застосунку EasyPay є можливість зручно додати свою транспортну ЛеоКарт, щоб не вводити її номер при кожному поповненні. Відеоінструкцію, як додати картку у застосунку, можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=h6VBMAFZvfU
Заблокованою загальна ЛеоКарт може бути у випадку, якщо пасажир здійснював валідації проїзду, коли на балансі транспортної картки не було коштів. При нульовому балансі є можливість завалідувати лише одну поїздку за рахунок депозитних коштів, а при спробі здійснити ще одну валідацію – утвориться від’ємний баланс і картка буде заблокованою.
Перевірити баланс ЛеоКарт можна за допомогою валідатора у громадському транспорті, і за допомогою сервісів EasyPay. Інструкції є на сайті Електронний квиток ЛеоКарт: https://leocard.lviv.ua/pereviryty-balans/
У випадку, якщо на балансі ЛеоКарт є кошти, а при валідації транспортної картки на екрані валідатора з’явився червоний хрестик і прозвучав подвійний звуковий сигнал – спробуйте прикласти картку до зчитувача ще раз або ж скористайтеся іншими валідаторами у салоні транспорту.
Врахуйте, коли перевіряєте баланс одразу після здійснення поїздок. При перевірці балансу через ресурси EasyPay – актуальна інформація про стан балансу транспортної ЛеоКарт “підтягується” на наступний день. Тобто, якщо ви сьогодні здійснили проїзд, то списання 13 грн з балансу картки відображатиметься у сервісах EasyPay на наступний день.
При перевірці балансу через валідатор у громадському транспорті – актуальна інформація про баланс транспортної картки “підтягується” одразу після здійснення оплати проїзду.
Перелік категорій із 100% пільгою на проїзд у ГТ Львівської громади:
Пн-Нд з 9:00-18:00
Усі пільгові посвідчення, які надають право на пільговий проїзд відповідно до чинного законодавства України, можна буде використовувати для проїзду – до початку впровадження етапу автоматизованої системи оплати проїзду “Безготівкова оплата проїзду” у всьому громадському транспорті Львівської МТГ.
Після впровадження цього етапу у всьому міському транспорті – здійснювати пільговий проїзд можна буде лише на основі пільгової транспортної картки ЛеоКарт.
Ви можете подавати документи у будь-якому з перелічених вище пунктів прийому заяв та документів.
Ні, оскільки адміністратор може працювати в момент часу лише з одним громадянином.
Окрім цього, системою передбачено регулярну частотність відвідування ЦНАПів, таким чином часові інтервали для запису в чергу складають 15 хвилин.
У зв’язку із введенням воєнного стану в країні було змінено графік роботи гарячої лінії ЛеоКарт.
Оператори гарячої лінії ЛКП “Львівавтодор” приймають дзвінки з понеділка по четвер (9:00 – 18:00), п’ятниця (9:00 – 16:45). Вихідний – субота та неділя.
Слід зауважити, що найбільший наплив дзвінків з 8 по 11 годину, саме тому у цей час лінія може бути зайнятою. Рекомендуємо зателефонувати повторно пізніше та наші оператори із радістю Вас проконсультують.
Щоб отримати пільгову транспортну картку необхідно надати документи:
-паспорт громадянина України або ID-картку;
-документ, що підтверджує статус пільговика (посвідчення пільговика);
-РНОКПП (ІПН);
-кольорове фото, розміром 3×4 (фото буде зроблене під час вашого візиту);
Всі документи необхідно надати в оригіналах, після чого документи скануються і повертаються особі .
В деяких пунктах прийому є можливість зробити фото на місці (можна дізнатись за номером гарячої лінії 0800 303 007)
Так, усі мешканці інших громад, які мають право на пільговий проїзд у громадському транспорті згідно законів України, можуть отримати персоналізовану проїзну картку, яка дасть змогу здійснювати безоплатні поїздки щомісяця. Одноразова ціна такого е-квитка – 60 грн.
Щоб оформити картку – потрібно записатись на прийом у будь-який пункт, де адміністратори ЛКП “Львівавтодор” здійснюють прийом необхідних документів на виготовлення транспортної картки ЛеоКарт.
Якщо документи подані згідно зазначеного переліку та зауважень немає, адміністратор картку друкує та видає одразу на місці (протягом 15 хв)
Згідно із рішенням № 1009 від 19.11.2021 “Про затвердження порядку оформлення та видачі персоналізованої транспортної картки “ЛеоКарт“
У разі, якщо Пільговик зареєстрований в іншій територіальній громаді, а працює, проживає або навчається у закладах освіти на території Львівської МТГ, то для отримання на безоплатній основі Транспортної картки такий Пільговик або Представник Пільговика додатково до документів, подає відповідні підтверджуючі документи (договір оренди житла або договір купівлі-продажу житла, або довідка встановленої форми про офіційне працевлаштування, або документ про підтвердження факту проживання на території Львівської МТГ, або довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, або довідка з місця навчання).
Пільговики в 2019 році подавали документи для внесення в ЄДАРП (єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги), і подавали їх в підрозділи Управління соціального захисту.
На жаль, в Заяві згоди на обробку персональних даних соцзахисту не було передбачено згоди на передачу персональних даних третій стороні, тому, згідно офіційної відповіді Міністерства соціальної політики України, Управління соціального захисту не має права передавати персональні дані пільговиків нам, як третій стороні.
Пільгова транспортна картка зберігатиметься протягом 30 днів у вказаному пункті в смс сповіщенні. Забрати її можна: здійснивши запис до електронної черги чи в порядку живої черги за вказаною адресою. Після 30 днів картка повертається на зберігання в архів Центру обслуговування пасажирів.
Важливо! Якщо ваша транспортна картка зберігається у Центрі обслуговування пасажирів (вул. Горбачевського, 10), Вам необхідно обов’язково здійснити попередній запис в електронну чергу для того, щоб отримати картку в іншу дату, ніж була зазначена у вас смс-сповіщенні.
Отримати пільговий е-квиток в день подачі документів можна в шістьох пунктах прийому та видачі ЛКП “Львівавтодор”, а саме:
– Центр обслуговування пасажирів, вул.Горбачевського,10
– Шевченківська РА, вул.Липинського,11
– ЛКП “Господар”, вул.Пасічна,49б
– ЛКП “Житловик-С”, просп. Червоної Калини, 38
Пільгова транспортна картка ЛеоКарт видається з терміном на 5 років, після чого її необхідно буде поновити для подальшого користування.
Крім того, власникам транспортної картки ЛеоКарт, яку отримали на основі пільгових посвідчень, потрібно слідкувати за терміном дії посвідчення, на підставі якого встановлюється право на пільговий проїзд (за виключенням безтермінових посвідчень).
У разі необхідності продовження терміну дії посвідчення – потрібно своєчасно надавати актуальну інформацію щодо терміну дії пільги ЛКП «Львівавтодор» .
Спершу необхідно зателефонувати за номером телефону гарячої лінії ЛеоКарт 0 800 303 007 та записатись на повторне виготовлення нової транспортної картки.
З собою необхідно мати: Паспорт громадянина України, пільгове посвідчення, та квитанцію про оплату вартості транспортної картки ЛеоКарт (вартість квитка становить – 60 грн).
Банківські реквізити:
Важлива інформація! При оплаті через термінали EasyPay комісія з платника не стягується ( 60 грн платник сплачує без комісії) Оплата через інші банки – 60 грн + комісія Вашого банку ( яка саме запитуйте у Вашому банку) .
При оплаті обов’язкове вказання всіх реквізитів: ПІБ , назва навчального закладу, ІПН або номер ID- картки чи свідоцтва і т.д.
За невірне введення даних, таких як призначення платежу та інше- несе відповідальність платник. У разі невірного , помилкового платежу повернення коштів здійснюється за заявою платника, за мінусом комісії.
Будьте уважні, будь ласка, при неправильних платежах картка випущена не буде.
При подачі документів для виготовлення пільгової транспортної картки адміністратори ЛКП “Львівавтодор” перевіряють наявність зазначеної у посвідченні категорії пенсії, яка надає право на здійснення пільгового проїзду відповідно до чинного законодавства України.
Законодавство та рішення органів місцевого самоврядування встановлюють перелік пільгових категорій, що мають право пільгового проїзду в міському громадському транспорті Львівської МТГ та, відповідно, вимоги до пільгових посвідчень, де ця категорія має бути чітко вказана.
Порядок оформлення та видача пільгової транспортної картки ЛеоКарт для проїзду у громадському транспорті Львівської МТГ відбувається на підставі рішення №1009 Львівської міської ради.
І згідно цього рішення, подати документи на виготовлення пільгової транспортної картки мають можливість особи з видом пенсії “за віком”.
Проте не завжди в пенсійному посвідченні вказано вид пенсії. У такому випадку – необхідно звернутися в Пенсійний фонд для заміни посвідчення або ж виготовлення тимчасової довідки, де будуть вказані всі дані пільговика.
Учні, які навчаються в закладах, що знаходяться в межах Львівської громади можуть подати документи на виготовлення учнівської ЛеоКарт.
Термін дії права пільгового проїзду за карткою ЛеоКарт для учнів обмежується періодом навчання. Після завершення навчання в школі та вступу у ВНЗ необхідно буде записатись на прийом документів, та надати нову інформацію стосовно навчального закладу. А саме принести студентський квиток, або довідку з навчального закладу, щоб адміністратор ЛКП “Львівавтодору” оновив дані в системі електронного квитка, змінивши категорію “учня” на “студента”, оскільки це дві різні пільгові категорії.
Також, при собі потрібно мати документ що посвідчує особу (паспорт України чи ID каркту)
Така категорія є студентами, тому відповідно здійснити подачу документів необхідно на виготовлення СТУДЕНТСЬКОЇ ЛеоКарт.
Перелік необхідних документів для учнів загальної категорії:
Оригінали документів після сканування повертаються.
Учні, які мають 100% пільгу на проїзд в громадському транспорті згідно Законів України отримають учнівську ЛеоКарт на безоплатній основі. В такому випадку замість квитанції необхідно надати пільгове посвідчення
Перелік цих категорій:
– Діти, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою.
– Неповнолітні діти або повнолітні діти – особи з інвалідністю з дитинства, військовослужбовця, який пропав безвісти під час проходження військової служби.
– Діти з багатодітних сімей.
-Діти з інвалідністю..
-Особи з інвалідністю 1, 2, 3 груп.
– Діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, крім тих, що перебувають під опікою (піклуванням).
Спершу необхідно зателефонувати за номером телефону гарячої лінії ЛеоКарт 0 800 303 007 та записатись на повторне виготовлення нової транспортної картки.
З собою необхідно мати: Паспорт громадянина України, пільгове посвідчення/учнівський квиток/довідка з навчального закладу, та квитанцію про оплату вартості транспортної картки ЛеоКарт (вартість квитка становить – 60 грн).
Банківські реквізити:
Наявність чеку є підтвердження про здійснення оплати, який потрібно подати разом із пакетом документів. У випадках, коли з технічних причин термінал не видав чек – можна звернутися на гарячу лінію EasyPay за номером: 0 800 60 30 03
Також якщо оплату було здійснено на більшу суму ніж 60, 00 грн., то за цю різницю можна буде здійснити оплату за якусь іншу послугу . Це можна зробити не відходячи від терміналу.
Коли ж були вказані помилкові дані, то повернення коштів здійснюється за заявою платника, за мінусом комісії.
Заяву можна буде написати в центральному офісі ЛКП “Львівавтодор” (вул. Пасіки Галицькі, 7) або в Центрі Обслуговування пасажирів ( вул. Горбачевського, 10)
Дані необхідно вказувати учня, оскільки при заповнені ці дані автоматично вносяться в призначення платежу.
На сесії Львівської міської ради затвердили зміни до ухвали про проїзд для учнів у громадському транспорті Львівської МТГ.
Ухвала № 3467 від 06.07.2023 “Про внесення змін до ухвали міської ради від 19.04.2018 № 3289 “Про встановлення пільгової вартості проїзду для дітей (учнів) шкільного віку“ опублікована 18.07.2023.
Згідно ухвали, встановили безоплатний проїзд для учнів у всьому громадському транспорті Львівської МТГ за умови наявності транспортної картки ЛеоКарт з чинним учнівським абонементом, що зареєстрований в автоматизованій системі оплати проїзду у салоні транспортного засобу.
Документи , які необхідні для виготовлення студентської ЛеоКарт:
Наявність чеку є підтвердження про здійснення оплати, який потрібно подати разом із пакетом документів. У випадках, коли з технічних причин термінал не видав чек – можна звернутися на гарячу лінію EasyPay за номером: 0 800 60 30 03
Також якщо оплату було здійснено на більшу суму ніж 60, 00 грн., то за цю різницю можна буде здійснити оплату за якусь іншу послугу . Це можна зробити не відходячи від терміналу. Коли ж були вказані помилкові дані, то повернення коштів здійснюється за заявою платника, за мінусом комісії.
Заяву можна буде написати в центральному офісі ЛКП “Львівавтодор” (вул. Пасіки Галицькі, 7) або в Центрі Обслуговування пасажирів ( вул. Горбачевського, 10)
Подача документів на виготовлення студентських ЛеоКарт відбувається централізовано у навчальних закладах через первинні профспілкові організації.
Щоб подати документи, необхідно звернутися до первинної профспілкової організації Вашого навчального закладу та уточнити, чи проводиться централізований збір документів на отримання студентських ЛеоКарт.
Оплатити вартість транспортної картки можна:
– через термінали для сплати у чотирьох пунктах: у Центрі обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10 (оплата проходить без комісії оператора) (при сплаті варто врахувати комісію оператора).
– за банківськими реквізитами ЛКП «Львівавтодор» (при сплаті варто врахувати комісію банку) :
IBAN UA 393204780000026005000194861
В АБ «УКРГАЗБАНК»
МФО 320478
Код ЄДРПОУ 05523814
Свідоцтво платника ПДВ № 100341962
ІПН 055238113065
Призначення платежу: студентська ЛеоКарт, ПІБ отримувача картки; номер паспорту/свідоцтва про народження/ІПН; номер телефону.
Поставте запитання, натиснувши на кнопку нижче, і ми обов’язково дамо відповідь.