Запитання та відповіді

Загальна інформація:

Це автоматизована система обліку оплати проїзду у громадському транспорті Львова

13 січня 2022р. стартував 1 етап функціонування електронного квитка ЛеоКарт –  “Освіта пільговика”. На цьому етапі передбачено тестування обладнання та системи загалом, допомога пільговим категоріям населення адаптуватися до користування персоналізованими транспортними картками.

Після завершення 1 етапу “Освіта пільговика”, розпочнеться 2 етап впровадження е-квитка у Львові, де будуть доступними для користування транспортні картки загального та туристичного призначення, а також: оплата за допомогою мобільного застосунку ЛеоКарт, банківською карткою з підтримкою NFC та купівлею разового паперового квитка за готівку у водія.

Квиток матиме часове обмеження на пересадку, станом на сьогодні – це 40 хвилин після першої валідації квитка. У межах цього часового інтервалу ви можете зробити пересадку на інший транспортний засіб, не купуючи новий квиток(окрім паперового одноразового квитка, який не надаватиме можливості пересадки). Також плануються денні проїзні квитки, що діятимуть у всіх видах громадського транспорту.

Валідувати потрібно з наступних причин: 

– щоб система перевірила термін дії картки 

– щоб пасажир міг завалідуватись декількома засобами у разі, якщо картка була загублена (до прикладу, мобільним додатком та банківською карткою) 

– щоб зафіксувати проїзд (для випадку, коли ви захочете пересісти на інший громадський транспорт в межах 40 хвилин після першої валідації для безкоштовного проїзду у ньому) 

– щоб мати статистичні дані щодо частотності валідації, кількості пасажирів в громадському транспорті тощо. 

Інакше система не зможе аналізувати дані, щоб було можливо оптимізувати інфраструктуру громадського транспорту в подальшому

Якщо валідація успішна, на валідаторі засвітиться зелена “галочка”, а також ви почуєте  характерний один звуковий сигнал – відео-приклад – https://cutt.ly/OInTbc7

Якщо валідація скасована, на валідаторі засвітиться червоний “хрестик”, а також ви почуєте характерні два звукові сигнали – відео-приклад – https://cutt.ly/ZInYeqX

Леокарт буде працювати у:

– трамваях

– тролейбусах

– автобусах

– маршрутних таксі

– електробусах

Так. У водія буде розташований апарат для видачі одноразових квитків, які можна буде придбати за готівку. Вони потрібні у випадку, якщо у пасажира відсутній будь-який тип електронного квитка. Одноразовий квиток буде завалідований в системі зразу, в процесі друку.

Електронний квиток можна буде придбати та поповнювати за допомогою офіційного мобільного додатку. При цьому пластиковий еквівалент носити з собою буде не обов’язково.

У разі порушення процедури проїзду в громадському транспорті контролер зможе надрукувати квитанцію за допомогою мобільного валідатора на місці. Відповідно, не виходячи з громадського транспортного засобу цю квитанцію потрібно буде сплатити. Для цього не потрібно мати документи, що підтверджують особу.

Для пільгової категорії:

Перелік категорій із 100% пільгою на проїзд у ГТ Львівської громади:

  • Учасники бойових дій
  • Особи з інвалідністю внаслідок війни 1, 2 та 3 груп
  • Учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесені до 1 та 2 категорії
  • Діти, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою
  • Ветерани: військової служби, органів внутрішніх справ, державної пожежної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, служби цивільного захисту, Державної кримінально-виконавчої служби України, податкової міліції, Національної поліції
  • Батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження військової служби
  • Військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок бойових дій, учасники бойових дій та прирівняні до них особи
  • Реабілітовані особи
  • Діти з багатодітних сімей
  • Діти з інвалідністю
  • Особи з інвалідністю 1, 2 та 3 груп
  • Особи, які супроводжують осіб з інвалідністю I групи або дітей з інвалідністю (не більше однієї особи, яка супроводжує особу з інвалідністю I групи або дитину з інвалідністю)
  • Жертви нацистських переслідувань – колишні неповнолітні в’язні концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання
  • Жертви нацистських переслідувань – колишні малолітні в’язні концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнані особами з інвалідністю
  • Пенсіонери за віком.
  • Учні шкільних закладів 1-3 ступеня.

 

  • Студенти, які не підпадають під жодну з вищезазначених категорій – користуються знижкою 50% за умови отримання персоналізованого ЛеоКарт.
  • Центр обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10 (прийом, видача),пн – чт. 9:00-18:00, пт. 9:00-16:45, перерва 13:00-13:45.
  • ЦНАП на пр. Червоної Калини, 72А (прийом, видача), пн – чт. 9:00-18:00 (перерва 12:00-12:30 та 15:00-15:30) пт. 9:00-16:00 (перерва 11:00-11:30, 14:00-14:30) 
  • Управляюча компанія “Господар”, вул. Пасічна, 49б (прийом), пн – чт. 8:00-17:00, пт. 8:00-16:00, перерва 12:00-13:00
  • ЦНАП на вул. Виговського, 32 (прийом, видача), пн – чт. 9:00-18:00 ( перерва 12:00-12:30 та 15:00-15:30) та пт. 9:00-16:00 (перерва 11:00-11:30, 14:00-14:30) 
  • ЦНАП, м. Львів, вул. Хвильового, 14А (прийом, видача), пн – чт. 9:00-18:00 ( перерва 12:00-12:30 та 15:00-15:30)  пт. 9:00-16:00 (перерва 11:00-11:30, 14:00-14:30) 
  • Шевченківська РА, вул.Липинського,11 (прийом), пн-чт. 8:00-17:00 (перерва 12:00-13:00) та пт. 8:00-16:00 (перерва 12:00-13-00)

Пільговики, які подали документи на виготовлення е-квитка, але не отримали свої пільгові картки до 13 січня, до отримання своєї транспортної картки ЛеоКарт зможуть користуватися пільговим посвідченням в громадському транспорті до початку другого етапу у впровадженні е-квитка.

Ви можете подавати документи у будь-якому з перелічених вище пунктів прийому заяв та документів.

Скоріше за все це пов’язане з тим, що у даному ЦНАПі дата та час, який ви намагались обрати для відвідування, уже зайнятий іншим відвідувачем. Спробуйте обрати іншу дату та інший час для відвідування, або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 303 007

Ні, оскільки адміністратор може працювати в момент часу лише з одним громадянином. 

Окрім цього, системою передбачено регулярну частотність відвідування ЦНАПів, таким чином часові інтервали для запису в чергу складають 15 хвилин.

У зв’язку із введенням воєнного стану в країні було змінено графік роботи гарячої лінії ЛеоКарт. 

Оператори гарячої лінії ЛКП “Львівавтодор” приймають дзвінки з понеділка по п’ятницю (8:00- 20:00), вихідний – субота та неділя, а також державні святкові дні. 

Слід зауважити, що найбільший наплив дзвінків з 8 по 11 годину, саме тому у цей час лінія може бути зайнятою. Рекомендуємо зателефонувати повторно пізніше та наші оператори із радістю Вас проконсультують.

Щоб отримати пільгову транспортну картку  необхідно надати документи: 

-паспорт громадянина України або ID-картку;

-документ, що підтверджує статус пільговика (посвідчення пільговика);

-РНОКПП (ІПН);

-кольорове фото, розміром 3×4 (фото повинно бути актуальним, зробленим не пізніше, ніж за 6 місяців до подачі документів);

Всі документи необхідно надати в оригіналах, після чого документи скануються і повертаються особі .

В деяких пунктах прийому є можливість зробити  фото на місці (можна дізнатись за номером гарячої лінії 0800 303 007)

Так, усі мешканці інших громад, які мають право на пільговий проїзд у громадському транспорті згідно законів України, можуть отримати персоналізовану проїзну картку, яка дасть змогу здійснювати 60 безоплатних поїздок щомісяця. Одноразова ціна такого е-квитка – 60 грн. 

Щоб оформити картку – потрібно подати документи у Центр обслуговування мешканців, що на вул. Горбачевського, 10.

В такому разі – отримання картки відбувається теж в Центрі обслуговування пасажирів. 

Згідно Наказу від 18.10.2019 р. №875, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 листопада 2019 р. за № 1146/34117 (https://cutt.ly/1hQKy0S) – давність зображення особи на фотокартці візуально не має перевищувати шести місяців до дати подання фотокартки для оформлення або обміну документів.

Зокрема, пільгова транспортна картка ЛеоКарт є персоналізованою і містить фото особи, якій належить картка. Під час перевірки на лінії у громадському транспорті, контролери будуть ідентифіковувати власника картки саме по фотографії.

Пільговики в 2019 році подавали документи для внесення в ЄДАРП (єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги), і подавали їх в підрозділи Управління соціального захисту. 

На жаль, в Заяві згоди на обробку персональних даних соцзахисту не було передбачено згоди на передачу персональних даних третій стороні, тому, згідно офіційної відповіді Міністерства соціальної політики України, Управління соціального захисту не має права передавати персональні дані пільговиків нам, як третій стороні.

Пільговики, які  подавали документи на виготовлення пільгової транспортної картки, будуть сповіщені про її готовність за допомогою смс-повідомлення або телефонного дзвінка. 

Пільгова транспортна картка зберігатиметься протягом 30 днів у вказаному пункті в смс сповіщенні. Забрати її можна: здійснивши запис до електронної черги чи в порядку живої черги за вказаною адресою. Після 30 днів картка повертається на зберігання в архів Центру обслуговування пасажирів. 

Важливо! Якщо ваша транспортна картка зберігається у Центрі обслуговування пасажирів (вул. Горбачевського, 10), Вам необхідно обов’язково здійснити попередній запис в електронну чергу для того, щоб отримати картку в іншу дату, ніж була зазначена у вас смс-сповіщенні.

Особи, які мають право на пільгу у Львівській МТГ, та пільговики з інших територіальних громад України, матимуть 60 безоплатних поїздок щомісяця. 

Норма щодо визначеної кількості поїздок тимчасова і діятиме впродовж півріччя до прийняття кінцевого рішення. Така норма мала б стимулювати пільгові категорії населення раціонально користуватися громадським. 

Отримати пільговий е-квиток в день подачі документів можна в шістьох ЦНАПах, а саме: 

– Цнап вул. Виговського,32 ; 

– Цнап вул. Червоної Калини, 72 А; 

– Цнап вул. Хвильового, 14 а.  

– Центр обслуговування пасажирів, вул.Горбачевського,10

– Шевченківська РА, вул.Липинського,11

– ЛКП “Господар”, вул.Пасічна,49б

Пільгова транспортна картка ЛеоКарт видається з терміном на 5 років, після чого її необхідно буде поновити для подальшого користування.

Спершу необхідно зателефонувати за номером телефону гарячої лінії ЛеоКарт 0 800 303 007,  щоб заблокувати картку, та записатись на повторне виготовлення нової транспортної картки.

 З собою необхідно мати: Паспорт громадянина України,  пільгове посвідчення, та квитанцію про оплату вартості транспортної картки ЛеоКарт (вартість квитка становить – 60 грн).

Банківські реквізити:

  • ЛКП «Львівавтодор»
  • IBAN UA 393204780000026005000194861
  • В АБ «УКРГАЗБАНК»
  • МФО 320478
  • Код ЄДРПОУ 05523814
  • Свідоцтво платника ПДВ № 100341962 
  • ІПН 055238113065 

При подачі документів для виготовлення пільгової транспортної картки адміністратори ЦНАПу чи інших пунктів прийому перевіряють наявність зазначеної у пільговому посвідченні категорії пенсії.

Законодавство та рішення органів місцевого самоврядування  встановлюють перелік пільгових категорій, що мають право пільгового проїзду в міському громадському транспорті Львівської МТГ та, відповідно, вимоги до пільгових посвідчень, де ця категорія має бути чітко вказана. 

Категорія пенсії, яка вказана у пільговому посвідченні, дає підстави для виготовлення пільгової транспортної картки ЛеоКарт

Проте не завжди в пенсійному посвідченні вказано вид пенсії. 

В такому випадку – необхідно звернутися в Пенсійний фонд для заміни посвідчення або ж виготовлення  тимчасової довідки, де будуть вказані всі дані пільговика.

Для учнів:

Учні, які навчаються в закладах, що знаходяться в межах Львівської громади можуть подати документи на виготовлення учнівської ЛеоКарт.

Термін дії права пільгового проїзду за карткою ЛеоКарт для учнів обмежується періодом навчання. Після завершення навчання в школі та вступу у ВНЗ необхідно буде  записатись на прийом документів, та надати нову інформацію стосовно навчального закладу. А саме принести студентський квиток, або довідку з навчального закладу, щоб адміністратор ЛКП “Львівавтодору” оновив дані в системі електронного квитка, змінивши категорію “учня” на “студента”, оскільки це дві різні пільгові категорії. 

Така категорія є студентами, тому відповідно здійснити подачу документів необхідно на виготовлення СТУДЕНТСЬКОЇ ЛеоКарт.

Перелік необхідних документів для учнів загальної категорії: 

  • Заява на отримання транспортної картки та згода на обробку персональних даних
  • Оригінал квитанції про сплату вартості транспортної картки(60 грн).
  • Паспорт громадянина України (ІD-картка з додатком), у разі відсутності паспорта – оригінал свідоцтва про народження.
  • учнівський квиток /  або довідка з місця навчання.
  • Оригінал реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП)
  • Кольорове фото (3 см х 4 см), зроблене не пізніше до 6 місяців до дня подачі документів

Оригінали документів після сканування повертаються.

Учні, які мають 100% пільгу на проїзд в громадському транспорті згідно Законів України  отримають учнівську ЛеоКарт на безоплатній основі. В такому випадку замість квитанції необхідно надати пільгове посвідчення

Перелік цих категорій:

-діти з багатодітних сімей

-дитина з інвалідністю

-діти-сироти

-діти позбавлені батьківського піклування

-діти з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи

-особа з інвалідністю по зору або з ураженням ОРА

-неповнолітні діти, або повнолітні діти

– особи з інвалідністю з дитинства, в яких один із батьків загинув (пропав безвісти) під час проходження військової служби

– учасники бойових дій (для студентів).

– Центр обслуговування пасажирів інструкція – https://cutt.ly/iIEbsZt ;

– Портал мешканця інструкція – https://cutt.ly/eIWXzK6 ;

– Навчальний заклад інструкція – https://cutt.ly/sObsS17

– Навчальний заклад інструкція – https://cutt.ly/DIEbYxh;

– Центр обслуговування пасажирів інструкція – https://cutt.ly/iIEbsZt ;

– Портал мешканця інструкція – https://cutt.ly/eIWXzK6

Спершу необхідно зателефонувати за номером телефону гарячої лінії ЛеоКарт 0 800 303 007,  щоб заблокувати картку, та записатись на повторне виготовлення нової транспортної картки.

 З собою необхідно мати: Паспорт громадянина України,  пільгове посвідчення/учнівський квиток/довідка з навчального закладу, та квитанцію про оплату вартості транспортної картки ЛеоКарт (вартість квитка становить – 60 грн).

Банківські реквізити:

  • ЛКП «Львівавтодор»
  • IBAN UA 393204780000026005000194861
  • В АБ «УКРГАЗБАНК»
  • МФО 320478
  • Код ЄДРПОУ 05523814
  • Свідоцтво платника ПДВ № 100341962 
  • ІПН 055238113065 

Наявність чеку є підтвердження про здійснення оплати, який потрібно подати разом із пакетом документів. У випадках, коли з технічних причин термінал не видав чек – можна звернутися на гарячу лінію  EasyPay за номером: 0 800 60 30 03 

Також якщо оплату було здійснено на більшу суму ніж 60, 00 грн., то за цю різницю можна буде здійснити оплату за якусь іншу послугу . Це можна зробити не відходячи від терміналу. 

Коли ж були вказані помилкові дані, то повернення коштів здійснюється за заявою платника, за мінусом комісії.

Заяву можна буде написати в центральному офісі ЛКП “Львівавтодор” (вул. Пасіки Галицькі, 7) або в Центрі Обслуговування пасажирів ( вул. Горбачевського, 10)

Дані необхідно вказувати учня, оскільки при заповнені ці дані автоматично вносяться в призначення платежу.

Для студентів:

Можливість користуватися студентською ЛеоКарт буде надана на другому етапі впровадження е-квитка. До цього моменту студенти, які мають 50 % пільгу в громадському транспорті оплачують вартість проїзду зі знижкою 50% за умови пред’явлення студентського квитка.

Студенти матимуть можливість користуватися транспортною карткою ЛеоКарт, що є носієм електронного квитка.

Для студентів передбачено 2 види абонементів:

– абонемент на 30 днів – 210 грн.

– абонемент на 180 днів -1100 грн.

  • Заява на отримання транспортної картки та згода на обробку персональних даних
  • Оригінал квитанції про сплату вартості транспортної картки(60 грн).
  • Паспорт громадянина України (ІD-картка з додатком), у разі відсутності паспорта – оригінал свідоцтва про народження.
  • студентський квиток або довідка з місця навчання.
  • Оригінал реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП)
  • Кольорове фото (3 см х 4 см), зроблене не пізніше до 6 місяців до дня подачі документів

Оригінали документів після сканування повертаються.

Студенти, які мають які мають 100% пільгу на проїзд в громадському транспорті згідно Законів України  отримають учнівську ЛеоКарт на безоплатній основі. В такому випадку замість квитанції необхідно надати пільгове посвідчення

Перелік цих категорій:

-діти з багатодітних сімей

-дитина з інвалідністю

-діти-сироти

-діти позбавлені батьківського піклування

-діти з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи

-особа з інвалідністю по зору або з ураженням ОРА

-неповнолітні діти, або повнолітні діти – особи з інвалідністю з дитинства, в яких один із батьків загинув (пропав безвісти) під час проходження військової служби

– учасники бойових дій (для студентів).

Спершу необхідно зателефонувати за номером телефону гарячої лінії ЛеоКарт 0 800 303 007,  щоб заблокувати картку, та записатись на повторне виготовлення нової транспортної картки.

 З собою необхідно мати: Паспорт громадянина України,  пільгове посвідчення/студентський/довідка з навчального закладу, та квитанцію про оплату вартості транспортної картки ЛеоКарт (вартість квитка становить – 60 грн).

Банківські реквізити:

  • ЛКП «Львівавтодор»
  • IBAN UA 393204780000026005000194861
  • В АБ «УКРГАЗБАНК»
  • МФО 320478
  • Код ЄДРПОУ 05523814
  • Свідоцтво платника ПДВ № 100341962 
  • ІПН 055238113065 

Наявність чеку є підтвердження про здійснення оплати, який потрібно подати разом із пакетом документів. У випадках, коли з технічних причин термінал не видав чек – можна звернутися на гарячу лінію  EasyPay за номером: 0 800 60 30 03 

Також якщо оплату було здійснено на більшу суму ніж 60, 00 грн., то за цю різницю можна буде здійснити оплату за якусь іншу послугу . Це можна зробити не відходячи від терміналу. Коли ж були вказані помилкові дані, то повернення коштів здійснюється за заявою платника, за мінусом комісії.

Заяву можна буде написати в центральному офісі ЛКП “Львівавтодор” (вул. Пасіки Галицькі, 7) або в Центрі Обслуговування пасажирів ( вул. Горбачевського, 10)

Для загальної категорії:

Після того, як буде протестовано систему загалом, а також роботу системи з фінансовими операціями та безготівковою оплатою, впровадження електронного квитка переходить в наступний етап – системою зможе користуватись загальна категорія пасажирів громадського транспорту. 

До цього періоду буде розгорнуто мережу роздрібної торгівлі (придбати транспортну картку для загального користування можна буде у 400 точках продажу, які розташовуватимуться в межах Львівської ТГ).

Для загальної категорії пасажирів передбачено наступний вибір абонементів:

– абонемент на 30 днів – 420 грн;

– абонемент на 90 днів – 1200 грн;

– абонемент на 180 днів – 2200 грн;

– абонемент на 365 днів- 3650 грн – це найвигідніший – абонемент, адже надає можливість їздити протягом дня лише за 10 гривень

На другому етапі впровадження (орієнтовно в першому кварталі 2022р.) е-квитка пасажири зможуть оплачувати проїзд за допомогою :

-спеціального мобільного застосунку смартфону з технологією NFC

-банківської картки, будь-якого банку, яка синхронізується з валідатором (з підтримкою NFC) 

-загальної транспортної картки «ЛеоКарт».

На цьому етапі вартість разового е-квитка з можливістю здійснити безоплатну пересадку – становитиме 10 грн. 

Пасажир, який не матиме е-квитка, зможе за готівку придбати паперовий квиток у водія. Коштуватиме він 15 гривень та не потребуватиме валідації. Паперовий одноразовий квиток не даватиме права здійснити безоплатну пересадку.

Протягом 40 хвилин пасажир, зможе пересісти в інший  ТЗ, без додаткової купівлі квитка. Тобто, в межах 40 хвилин валідація в наступному ТЗ буде безкоштовною після першої валідації.

Проектом АСОП передбачено 40 хвилинний буфер з урахуванням особливостей транспортної мережі міста Львова. Цього часового проміжку, за попередніми розрахунками, буде достатньо, щоб пасажир пересів на інший громадський транспорт. 

Також система диспетчеризації враховуватиме певні форс-мажорні обставини, як то – тривалі корки чи ДТП, наразі процедура врахування таких обставин ще опрацьовується спеціалістами команди ЛеоКарт.

Портал мешканця:

Наявність електронного підпису дасть можливість ідентифікувати особу та підтвердити підписом заяву/документ. Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК)

В такому разі рекомендуємо спробувати здійснити подачу документів згодом.  Очевидно через велику завантаженість сайту неможливо здійснити подачу документів. 

Також для додаткової інформації можна звернутися в технічну підтримку сайту за номером +38 (032) 254-60-67 або на електронну пошту it@lvivcity.gov.ua

У таких випадках рекомендуємо спробувати здійснити подачу документів згодом або ж звернутися в технічну підтримку сайту за номером +38 (032) 254-60-67 або на електронну пошту it@lvivcity.gov.ua

Фото на скан-копії має бути чітко відповідно до кутів сканера. Вимоги до сканованого фотозображення:

Мінімальний необхідний розмір фотографії 232 x 300 пікселів (рекомендований розмір фотографії — 414 x 532 пікселі, що є фотографією розміром 35 x 45 мм зі сканованою з роздільною здатністю 300 dpi).

Формат зображення «.jpeg» або будь-який інший формат зображення, наприклад «.png», «.jpg» тощо.

В розділі “Мої замовлення” відображаються усі створені замовлення.

Портал мешканця – новий веб-сайт, тому реєстраційні дані для входу з Особистого кабінету львів’янина не є дійсними. Користувачам потрібно повторно пройти етап реєстрації. 

Всі заяви, подані раніше на виготовлення пільгової транспортної картки ЛеоКарт через Особистий кабінет будуть опрацьовані. Повторно заяви подавати не потрібно.

Введіть текст заголовка

Введіть текст заголовка

Не знайшли відповідь на запитання?

Поставте запитання, натиснувши на кнопку нижче, і ми обов’язково дамо відповідь.

Догори