Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

А сьогодні – рубрика #ГарячіпитанняЛеоКарт

А сьогодні – рубрика #Гарячі_питання_ЛеоКарт. Розповідаємо про причини блокування пільгової ЛеоКарт, що унеможливлює безоплатну валідацію проїзду такою карткою. Таке стається:

1️⃣Коли завершився термін дії пільгового документа, на основі якого виготовляли транспортну картку – відповідно протерміновано дані профілю ЛеоКарт.

2️⃣Коли пасажир обрав (випадково чи свідомо) на валідаторі додаткові послуги – натиснув “Додати квитки”, обрав попутників/багаж і здійснив валідацію своєю карткою, а на балансі не було коштів.

3️⃣Коли пошкоджена ЛеоКарт – валідатор “не бачить” картку і відхиляє вашу реєстрацію поїздки.

Причини блокування пільгової ЛеоКарт

1️⃣ Коли завершився термін дії пільгового документа, на основі якого виготовляли транспортну картку – відповідно протерміновано дані профілю ЛеоКарт. Тоді система сприймає транспортну картку ”без пільги” і якщо продовжувати нею валідувати проїзд – утворюється від’ємний баланс, а далі картка блокується. У такому випадку необхідно поповнити баланс та оновити дані з актуальними документами.

2️⃣Коли пасажир  обрав (випадково чи свідомо) на валідаторі додаткові послуги – натиснув “Додати квитки”, обрав попутників/багаж і здійснив валідацію своєю карткою, а на балансі не було коштів. На транспортній картці утворюється від’ємний баланс і картка також блокується.  Перевірити баланс картки можна через валідатор у громадському транспорті, інструкція тут.

3️⃣Коли пошкоджена ЛеоКарт – валідатор “не бачить” картку і відхиляє вашу реєстрацію поїздки. 

Що робити у таких ситуаціях власнику персоналізованої транспортної картки?

✔️Якщо на транспортній картці утворився від’ємний баланс – необхідно поповнити ЛеоКарт на відповідну суму, інструкція тут.

✔️Якщо картка заблокована через протерміновані дані профілю, щоб їх оновити – варто звернутися за номером гарячої лінії 0800 303 007 для запису на прийом до адміністраторів ЛКП “Львівавтодор”.

✔️Якщо картка пошкоджена і ви хочете її перевиготовити – також слід телефонувати на гарячу лінію ЛКП “Львівавтодор” за номером телефону 0800 303 007 для запису на прийом до наших адміністраторів.

А сьогодні – рубрика #ГарячіпитанняЛеоКарт

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори