Чому при безготівковій оплаті списання коштів за проїзд відбувається не відразу❓ Відповідаємо 👇
Кошти за здійснені поїздки списуються впродовж кількох днів, адже автоматизована система оплати проїзду побудована на основі відкладеної авторизації. Саме тому зняття вартості за всі здійснені поїздки протягом дня відбувається одним платежем вночі – це зроблено для економії коштів на сплаті комісії за транзакції та для “швидкої” посадки пасажирів у транспорт. Однак якщо система опрацьовує великий масив даних – списання може відбутись і протягом дня наступної доби.
✔️Якщо оплачуєте банківською карткою/гаджетом з підтримкою ApplePay\GooglePay – у нічні години або вранці, зазвичай о 3:00 – 4:00 і пізніше, у застосунку можуть надходити сповіщення про зняття коштів за поїздки, здійснені за попередній день.
✔️При розрахунку карткою Mastercard – у застосунку надходить сповіщення про резервування 1 грн – це передавторизація, коли “заморожується” 1 грн та система перевіряє, чи картка активна. Після зняття оплати за проїзд, банк знову робить доступною цю 1 грн за один або кілька днів, у залежності від вашого банку, без сповіщення про повернення.
✔️Якщо оплачуєте транспортною ЛеоКарт – при перевірці балансу відразу після здійснення валідації проїзду – актуальний баланс “підтягується” на валідаторі одразу після успішної реєстрації поїздки, водночас сервіси EasyPay показують актуальну суму на ЛеоКарт наступного дня.
І нагадуємо, контролери ЛКП “Львівавтодор” перевіряють не списання коштів із карток, а саме валідацію поїздки пасажирів. Зелена галочка та одинарний звуковий сигнал – це підтвердження успішної реєстрації вашої поїздки ✅