Про списання за проїзд при оплаті банківською карткою
Ми проаналізували ваші звернення щодо зняття коштів за поїздки при оплаті банківською карткою та зібрали відповіді на найпоширеніші питання.
✔️Чому списало за проїзд, якщо сьогодні не їздив
Списання проходить не одразу після валідації проїзду, а наступного дня чи пізніше. Якщо сьогодні отримали сповіщення про зняття коштів – це за попередні поїздки, а не за ті, які тільки що валідували.
✔️Чому знімає 30 грн, а не 15 грн
Знімає кошти не за кожну поїздку окремо, а однією сумою за всі поїздки, які валідували протягом дня одним носієм. Якщо зняло 30 грн одним платежем – це за дві успішні валідації проїзду.
✔️Що робити, якщо не було коштів на момент списання
Якщо на момент списання за проїзд на рахунку не було коштів, вам надходитимуть повторні спроби зняття цієї суми. Це відбуватиметься автоматично з певною періодичністю. Поки заборгованість не буде погашена, банківська картка буде заблокована у системі е-квитка і ви не зможете нею завалідуватися.