Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

Оплата банківською карткою: розбираємо поширені звернення щодо списання коштів

Оплата банківською карткою: розбираємо поширені звернення щодо списання коштів

1)“Щойно завалідувався і списало за дві поїздки”
Система е-квитка побудована на основі відкладеної авторизації. А тому кошти з рахунку списуються не того ж дня, що ви валідували проїзд, а протягом наступного або пізніше.

Бувають ситуації, коли списання за минулі поїздки співпадає з моментом нинішньої валідації за проїзд. До прикладу, завалідувалися і у той період пройшло списання 30 грн. Часто пасажири помилково вважають, що це зняло більшу суму за щойно здійснену поїздку. А це відбулося списання за успішні валідації, які здійснювали у попередні дні.

2)“Сьогодні і вчора не їздила, а кошти зняло”
Це списало кошти за успішно завалідовані поїздки, що здійснювали раніше. Фіксуємо випадки, коли у пасажирів на момент списання за проїзд на рахунку було недостатньо коштів, відповідно і зняття відбувається після поповнення карткового рахунку. Повторні спроби списання виконуються автоматично з певною періодичністю.

☝️ Тож ще раз наголошуємо: зняття коштів за проїзд з картки відбувається не миттєво, а протягом наступного днів або пізніше. Одна транзакція – це списання за всі поїздки, які завалідували протягом дня одним носієм (фізичною карткою чи гаджетом з підтримкою Apple Pay/Google Pay).

Оплата банківською карткою: розбираємо поширені звернення щодо списання коштів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори