“Поповнив баланс своєї ЛеоКарт, а гроші не прийшли. Куди вони поділися?”. Пояснюємо, що не так
“Поповнив баланс своєї ЛеоКарт, а гроші не прийшли. Куди вони поділися?”. Пояснюємо, що не так 👇
Друзі, ще раз звертаємося до вас із проханням уважно-преуважно вводити кожну цифру номеру вашої транспортної ЛеоКарт при поповненні її балансу через термінали та веб-сайт EasyPay. Це дуже важливо, адже якщо допуститися помилки під час введенні номера – замість своєї картки поповните чужий рахунок.
Зверніть увагу! Скасувати платіж та повернути кошти в разі помилкового поповнення, на жаль, нема можливості. Тож обов’язково перевіряйте кожну цифру номера, щоб уникнути непорозумінь ☝️
✅ До речі, поповнювати ЛеоКарт максимально комфортно у застосунку EasyPay. У додатку є дуже зручна опція – можливість “прив’язки” транспортної картки, щоб не вводити її номер при кожному поповненні. Інструкція – тут. Не дякуйте 😉
“Поповнив баланс своєї ЛеоКарт, а гроші не прийшли. Куди вони поділися?”. Пояснюємо, що не так