Важливе про списання коштів за попередні поїздки у період збоїв мережі! “Списало 26 грн за проїзд у громадському транспорті, а я сьогодні не їздив”: пояснюємо, що це означає ⤵️
Важливе про списання коштів за попередні поїздки у період збоїв мережі! “Списало 26 грн за проїзд у громадському транспорті, а я сьогодні не їздив”: пояснюємо, що це означає ⤵️
✔️ У період збоїв у роботі “Київстар” дані про оплати за ці дні накопичувалися на валідаторах і списання коштів не відбувалося. Зараз проходить поступове списання коштів за ті попередні поїздки.
✔️Списання вартості проїзду у період збоїв мережі відбувається поступово. Може бути одночасне списання вартості поїздок за одні дні, а потім ще одне зняття – за проїзд в інші дні. Для прикладу, 12 грудня ви здійснили 3 поїздки, тож зараз у вас буде списано одразу 3 * 13 грн = 39 грн.
✔️Кошти знімаються з банківських карток та пристроїв з NFC, якими ви оплачували, лише при умові успішної реєстрації проїзду (зелена галочка на валідаторі і одинарний звуковий сигнал). Якщо поїздки були відхилені – кошти не списуватимуться!
Важливе про списання коштів за попередні поїздки у період збоїв мережі! “Списало 26 грн за проїзд у громадському транспорті, а я сьогодні не їздив”: пояснюємо, що це означає ⤵️