Із 11 грудня діятиме етап безготівкової оплати проїзду у всьому громадському транспорті Львівської громади. Готуємося до нього разом та відповідаємо на всі важливі питання. Цього разу – про персоналізовані пільгові ЛеоКарт.
▪️ Безкоштовні поїздки для пільговиків будуть можливі лише з ЛеоКарт?
Із 11 грудня, на етапі безготівкової оплати проїзду у всьому громадському транспорті Львівської громади, пільгові категорії пасажирів зможуть здійснювати безкоштовні поїздки лише при валідації пільгової транспортної ЛеоКарт.
▪️ Хто може оформити пільгову ЛеоКарт?
Оформити пільгову транспортну ЛеоКарт можуть особи, які мають право пільгового проїзду в громадському транспорті Львівської громади згідно рішення №1009 Львівської міської ради.
Перелік необхідних документів – тут.
▪️ Чи є обмеження на безкоштовні поїздки з пільговою транспортною карткою?
Станом на зараз для пільговиків немає обмежень на кількість безоплатних поїздок із транспортною ЛеоКарт.
▪️ Як супроводжуюча особа може користуватися пільговим проїздом в громадському транспорті?
Згідно із законом, на супровід мають право люди з інвалідністю І групи та діти з інвалідністю. Зокрема:
– Люди з інвалідністю внаслідок війни 1 групи;
– Люди з інвалідністю 1 групи;
– Діти з інвалідністю;
– Люди з інвалідністю по зору 1 групи;
– Люди з інвалідністю по ураженню опорно-рухового апарату 1 групи;
– Діти з інвалідністю по зору;
– Діти з інвалідністю з ураженням опорно-рухового апарату.
Здійснювати безкоштовний проїзд супроводжуючі особи цих пільгових категорій можуть виключно в той час, коли супроводжують пільговика. Виготовляти окрему транспортну картку ЛеоКарт для супроводжуючих не потрібно. При валідації ЛеоКарт пільговика, який має право на супровід, відбувається одразу автоматична валідація супроводжуючого.
▪️ Як зрозуміти, що валідація ЛеоКарт успішна?
Зелена галочка на валідаторі та одинарний звуковий сигнал – підтвердження успішної реєстрації поїздки.
▪️ Що робити, якщо не вдалося завалідувати проїзд?
Якщо при валідації вашої пільгової ЛеоКарт на екрані валідатора з’явився червоний хрестик і прозвучав подвійний звуковий сигнал – спробуйте прикласти картку до зчитувача ще раз або ж скористайтеся іншими валідаторами у салоні транспорту.
Якщо валідатори у салоні транспорту відхилили вашу картку – зверніться до водія та повідомте, що не вдається завалідувати проїзд.
Якщо ж ситуація не вирішилася і валідатори відхиляють вашу картку – зверніться за номером гарячої лінії ЛКП «Львівавтодор» задля консультації: 0800 303 007.
▪️ Навіщо поповнювати пільгову ЛеоКарт?
Пільгові категорії пасажирів можуть поповнити ЛеоКарт, щоб одразу зручно сплатити своєю карткою за попутників та за багаж. Цей функціонал вже доступний на тестових автобусних маршрутах (№1А, 3А, 5А, 10, 11, 39, 58, 59, 61, 62), а із 11 грудня – у всьому громадському транспорті Львова та громади.
А також поповнити пільгову ЛеоКарт необхідно у випадку, якщо на балансі транспортної картки утворився від’ємний баланс. Це можливо, якщо пасажир здійснював валідацію поїздок, коли завершився термін дії пільгового профілю транспортної картки і система сприймала картку “без пільги”. Або ж – коли пасажир обрав на валідаторі додаткові послуги “додати попутників” та “додати багаж” і здійснив валідацію своєю карткою, а на балансі не було коштів.
▪️Як поповнити транспортну картку?
1)Онлайн через застосунок EasyPay.
2)Онлайн через веб-сайт EasyPay.
3)Через термінали EasyPay (обирайте найближчий до своєї локації).
4)У 40 брендованих кіосках “Інтерпрес”, перелік точок можна переглянути на інтерактивній мапі.
Інструкції – тут.
▪️Як перевірити баланс транспортної ЛеоКарт?
1)Через валідатор у громадському транспорті. На екрані валідатора натиснути “Інформація про квиток” і прикласти картку до зчитувача у нижній частині валідатора.
2)Через брендовані кіоски “Інтерпрес”. Звернутися до продавця і сказати, що хочете перевірити баланс ЛеоКарт.
3)Через термінали EasyPay.
4)Онлайн. Через застосунок EasyPay.
5)Онлайн. Через веб-сайт EasyPay.
Інструкції – тут.