Рівно тиждень до впровадження безготівкової оплати проїзду у всьому громадському транспорті Львова. Готуємося разом до цього етапу та відповідаємо на #Гарячі_питання_ЛеоКарт
Як з 11 грудня можна буде оплачувати проїзд у громадському транспорті Львова?
Із 11 грудня діятиме безготівкова оплата проїзду у всіх автобусах, маршрутках, трамваях, тролейбусах. Оплатити/завалідувати проїзд можна буде: загальною ЛеоКарт, персоналізованою ЛеоКарт (пільговою, учнівською, студентською), безконтактною банківською карткою та пристроєм з підтримкою Apple Pay/Google Pay. А також залишається можливість оплачувати за проїзд готівкою у водія – обов’язково необхідно отримати паперовий квиток з QR-кодом, що завалідований у системі.
Крім того, передбачена ще одна новинка для пасажирів – можливість однією карткою ЛеоКарт чи банківською карткою оплати проїзд за кількох пасажирів та багаж (максимально ще 3 квитки, крім валідації вашого проїзду).
Безконтактна оплата/валідація: на що звертати увагу?
Зайшовши у громадський транспорт, для оплати за проїзд вам достатньо прикласти до валідатора загальну транспортну ЛеоКарт/банківську картку з функцією безконтактної оплати/гаджет з підтримкою Apple Pay або Google Pay. Дочекайтесь зеленої галочки та одинарного звукового сигналу – це означатиме, що реєстрація проїзду пройшла успішно.
Зверніть увагу, списання коштів з вашого рахунку відбувається не відразу, а впродовж кількох днів, оскільки система АСОП побудована на основі відкладеної авторизації.
Що робити, якщо не вдалося безконтактно сплатити/завалідувати поїздку?
Якщо на екрані з’явився червоний хрестик і прозвучав подвійний звуковий сигнал, спробуйте прикласти картку/гаджет до зчитувача ще раз або ж скористайтеся іншими валідаторами. У випадку, якщо на екрані валідатора з’явилася зелена галочка та прозвучав одинарний звуковий сигнал – проїзд вдалося зареєструвати успішно. Якщо валідатори у салоні транспорту відхилили вашу картку – зверніться до водія та повідомте, що не вдається завалідувати проїзд.
Якщо ж ситуація не вирішилася і валідатори відхиляють вашу картку – зверніться за номером гарячої лінії ЛКП «Львівавтодор» задля консультації: 0800 303 007.
Як контролери ЛКП “Львівавтодор” перевірятимуть оплату/валідацію проїзду у громадському транспорті?
Якщо ви здійснювали оплату за проїзд загальною ЛеоКарт/банківською карткою з функцією безконтактної оплати/гаджетом з підтримкою Apple Pay або Google Pay –
прикладіть саме той носій, яким оплачувати, до терміналу контролера. Власникам пільгових ЛеоКарт також необхідно прикладати свої картки до терміналу контролера – на екрані пристрою з’явиться інформація, чи завалідована поїздка.
Якщо ж ви оплачували готівкою – надайте контролеру разовий паперовий квиток для сканування QR-коду, який містить інформацію про день та час купівлі квитка.
Все просто! Закликаємо вас бути свідомими та сплачувати/валідувати свої поїздки
Рівно тиждень до впровадження безготівкової оплати проїзду у всьому громадському транспорті Львова. Готуємося разом до цього етапу та відповідаємо на #Гарячі_питання_ЛеоКарт