Відповідаємо на #Гарячі_питання_ЛеоКарт – цього разу про персоналізовані транспортні картки:
🔶Чи потрібно “синьо-фіолетову” персоналізовану ЛеоКарт (пільгову, студентську, учнівську) змінювати на “червону” загальну транспортну картку?
Пільговикам, студентам та учням не потрібно змінювати свої персоналізовані транспортні картки на загальні. Адже персоналізовані і загальні ЛеоКарт – це зовсім різні типи транспортних карток, які призначені для різних категорій пасажирів 👉 детальніше про це тут.
🔷Чи можна поповнювати персоналізовані ЛеоКарт і для чого це?
Так, власники персоналізованих ЛеоКарт можуть поповнювати їхній баланс – для сплати за своїх попутників та багаж (станом на зараз вартість становить 15 грн). Наразі цей функціонал доступний на тестових автобусних маршрутах (№1А, 3А, 5А, 10, 11, 39, 58, 59, 61, 62) для власників пільгових і учнівських ЛеоКарт ☝️
Де можна поповнити персоналізовану ЛеоКарт:
◾️Онлайн через застосунок та веб-сайт EasyPay.
◾️У 555 терміналах EasyPay (обирайте найближчий до своєї локації).
◾️У 40 брендованих кіосках “Інтерпрес” – інтерактивну мапу з їхнім переліком залишаємо у першому коментарі.
◾️І дуже скоро презентуємо ще один спосіб онлайн-поповнення транспортної картки – через наш офіційний веб-сайт ЛеоКарт.
Відеоінструкції, як поповнити транспортну ЛеоКарт.