Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

Зелена галочка й одинарний звуковий сигнал – головні індикатори вашої успішної валідації у транспорті!

✅ Зелена галочка та одинарний звуковий сигнал – головні індикатори вашої успішної валідації у транспорті!

Так, ми неодноразово писали про це, проте серед великої кількості запитів, які надходять нам на електронну адресу залишається й надалі питання – «Як мені знати, що моя оплата зарахувалась і валідація успішна?»🤔

🟡 Усім пасажирам громадського транспорту Львівської громади слід завжди пам’ятати:

🔸 Якщо ви здійснюєте валідацію проїзду банківською карткою чи карткою ЛеоКарт, і побачили зелену галочку та почули одинарний звуковий сигнал – вхід зареєстровано, валідація успішна.

🔸 У випадку валідації банківською карткою, більшість пасажирів очікує на миттєве списання коштів з банківського рахунку, однак списання коштів не відбувається одразу, а лише після певного часу.

🔸 А як бачить вашу оплату за проїзд контролер, якщо у вас не списались кошти одразу? Все просто. Контролер при перевірці бачить не списання коштів з вашої картки, а сам факт валідації проїзду.

І нагадуємо, що у всьому громадському транспорті Львівської МТГ пільговикам слід валідувати свої пільгові картки ЛеоКарт, а валідація банківськими картками доступна на маршрутах: 1А, 3А, 5А, 10, 39 та 62. А найближчим часом – і на інших маршрутах. Тож очікуйте новин 😉

Зелена галочка й одинарний звуковий сигнал – головні індикатори вашої успішної валідації у транспорті!

Один коментар до “Зелена галочка й одинарний звуковий сигнал – головні індикатори вашої успішної валідації у транспорті!

  1. Жодним з перелічених маршрутів де можна скористатися безготівковою оплатою через валідатор ні я, ні моя сім’я не користується через відсутність потреби проїзду в заданих напрямках!
    1. Коли появиться можливість безготівкової оплати через валідатор на інших міських маршутах і в електротранспорті зокрема?
    2. Чи буде на інших маршрутах, які зрештою приєднаються до такої можливість проплати за проїзд надалі, така ж сама навчально-пізнавальна робота з відповідно таким же терміном як на цих маршутах що вже тривалий час працюють?
    3. Скільки заплановано часу для впровадження безготівкової системи проплати на всіх без виключення маршутів міста?
    4. Яка причина на те, що до переліку впровадження безготівки на інші маршути такі незрозуміло-тривалі (для пересічних мешканців міста) довгі строки?
    5. Чи не впливає на впровадження роботи валідаторів для НЕпільгових категорій пасажирів на інших маршрутах і електротранспорті корупційна складова?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори