ТОП-5 питань щодо тестування безготівкової оплати проїзду в автобусах


Друзі, на трьох автобусних маршрутах №1А, №3А, №10 триває тестування безготівкової оплати проїзду. І пасажири цих маршрутів стали першими, хто міг сплатити не лише готівкою у водія, але й безконтактною банківською карткою з чипом та іншими пристроями з підтримкою NFC в автобусах. Тому, для зручності ми зібрали відповіді на найпоширеніші питання:

Як відбувається списання коштів при безготівковій оплаті та чому гроші з рахунку списуються не одразу?

Система АСОП побудована на основі відкладеної авторизації. Тобто, інформація про списання коштів за проїзд приходить впродовж кількох днів. Це зроблено для швидкої посадки пасажирів у транспорт. А першочергово пасажири отримують сповіщення у застосунку про передавторизацію – на рахунку “заморожується” 1 гривня, система перевіряє, чи картка активна. Після зняття оплати за проїзд ця 1 гривня повертається на рахунок.

Якщо у гаманці декілька банківських карток і піднести його до валідатора, кошти за проїзд буде знято з усіх карток?

Якщо у межах зчитувача буде більше, ніж одна безконтактна банківська картка, то валідатор відхиляє читання карток і показує червоний екран та подвійний звуковий сигнал. Списання з карток відбувається лише у тому випадку, якщо підносити їх по черзі.

Чому приходять смс-повідомлення від банку про списання коштів за поїздку, яку давно робили?

Це можливо, якщо на момент списання оплати за проїзд на балансі вашої картки не було коштів. Тоді виконуються повторні спроби списати кошти з певною періодичністю – 3, 5, 7, 14 днів, у залежності від вашого банку.

Якщо випадково завалідувати банківську картку повторно, спишуться кошти за ще один квиток?

Ні, повторна валідація в межах кінцевих зупинок маршруту автобуса не призведе до стягнення коштів. При першій валідації на екрані валідатора ви побачите: “Вхід зареєстровано”, а при повторній в межах кінцевих зупинок маршруту – “Вхід УЖЕ зареєстровано”.