Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

“ЛеоКарт”: що зроблено в межах 1 етапу

Друзі, привіт! Сумували? 😉 

Електронний квиток “ЛеоКарт” зберігав “голосну тишу” у соціальних мережах, але за лаштунками публікацій, лайків та репостів команда ЛКП “Львівавтодор”, незважаючи на перешкоди та форс-мажорні обставини, невпинно та зосереджено працювала над тим, що так чекають львів’яни повний запуск функціонування автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті Львова 💪🤩

Ми повертаємось до вас із підсумками роботи, досягненнями і, звичайно ж, новинами (спойлер: цю новину чекає чи не кожен львів’янин) 😉 Детально про це все у наших наступних постах 😍 Тому слідкуйте, щоб не пропустити “гарячі” новини 🔥 

Сьогодні ж максимально коротко розповімо про те, чим займалися протягом цього часу в рамках І етапу впровадження е-квитка “ЛеоКарт”, який стартував 13 січня 2022 року і отримав назву “Освіта пільговика” 👇👇👇

🔷На І етапі стартувала масова видача транспортних карток “ЛеоКарт” пільговим категоріям населення Львівської громади. На сьогодні видано понад 162 тисячі таких карток. Зокрема, з них майже 26 тисяч учнів отримали свої “ЛеоКарт” централізовано через школу.  

🔷Працівники відділу з контролю навчили 90 тис. пасажирів пільгових категорій користуватись картками. Також контролери обстежують обладнання АСОП у громадському транспорті. Якщо виявляють недоліки – то передають інформацію інженерам підприємства, і фахівці оперативно усувають недоліки. А також навчають водіїв користуватися системою АСОП. 

🔷Власники карток активно ними користуються. Так, на кінець 2022 року зафіксовано понад 1,2 млн валідацій у громадському транспорті.

🔷Системою АСОП обладнано усі транспортні засоби, які надали перевізники.

🔷Для ремонту і обслуговування бортового обладнання створено спеціальну майстерню

🔷У межах підготовки до ІІ етапу функціонування е-квитка напрацьовано механізм реалізації загальних транспортних “ЛеоКарт” та визначено формат мережі роздрібної реалізації карток. Вже укладено низку договорів на встановлення TVM-автоматів з продажу туристичних карток та поповнення загальних транспортних карток.

🔷Ще один надважливий для проєкту сегмент робіт – конфігурація хмарного сховища системи АСОП. Підрядна компанія, яка виконувала відповідні роботи, в травні 2022 року пішла “по-англійськи”, не передавши замовнику паролі доступу і робочу документацію.

Відтак, команда е-квитка підготувала нове технічне завдання для тендеру на послуги з адміністрування та конфігурації хмарного середовища системи АСОП, і в листопаді 2022-го було оголошено процедуру закупівлі. Детальніше по закупівлі – https://cutt.ly/G9h5fiH

Цікаво, що серед учасників тендеру була компанія, керівник  якої – засновник попередньої недобросовісної компанії-підрядника. Через низку зауважень, пропозиції всіх компаній-учасників відхилили і 5 січня цього року процедуру закупівлі закрили. Зараз команда е-квитка вносить корективи в технічне завдання до публічної закупівлі та повторно оголосить тендер, аби продовжити роботу та запустити е-квиток для всіх пасажирів громадського транспорту.

P.S. У наступних дописах В ДЕТАЛЯХ розповімо про роботу у 2022 році всіх відділів ЛКП “Львівавтодор”, які працюють над реалізацією проекту впровадження е-квитка у Львові, та всі труднощі, з якими команда стикалась в 2022 році 🔥 2023 рік буде “ЛеоКартним” 💙

“ЛеоКарт”: що зроблено в межах 1 етапу

Один коментар до ““ЛеоКарт”: що зроблено в межах 1 етапу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори