Сьогодні маємо такі кількість показники командної роботи е-квитка:
117 559 – прийнятих пакетів документів на виготовлення пільгової ЛеоКарт
107 375 – осіб, які отримали свої транспортні картки;
243 655 – прийнятих телефонних дзвінків операторами гарячої Лінії ЛеоКарт;
5 000 опрацьованих повідомлень, які ми отримали (соціальні мережі та електронна скринька ЛеоКарт);
25 004 – поданих пакетів документів від навчальних закладів на виготовлення учнівських ЛеоКарт з яких було прийнято в роботу 17 704 (решта повернуті для доопрацювання).
Реорганізація пунктів прийом і станом з 01. 06 працюватимуть наступні пункти прийому документів та видачі пільгових е-квитків:
Центр обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10
ЦНАП на пр. Червоної Калини, 72А
ЦНАП на вул. К. Левицького, 67
ЦНАП на вул. Виговського, 32
ЦНАП, вул. Хвильового, 14А
Додамо: на даний момент відбувається тестування економічної складової ЛеоКарт: коштів за проїзд у громадському транспорті (оплата банківськими картками/через систему NFC на смартфонах).
Робота над впровадженням е-квитка триває із внесеними корективами через воєнний стан в Україні.
Відсутність на території Львова чеської компанії “Mikroelektronika” ускладнює роботу над переходом до другого етапу впровадження е-квитка. За тиждень перед початком повномасштабного вторгнення військ держави-агресора чеська компанія «Mikroelektronika», враховуючи загрозу повномасштабного вторгнення, відкликала з території України своїх представників (про що ЛКП «Львівавтодор» було повідомлено відповідними листами).
ЛКП «Львівавтодор» продовжує працювати над можливістю найефективніших шляхів переходу до другого етапу функціонування е-квитка в рамках проектної документації електронного квитка.
Підсумки виконаної роботи