Сьогодні даємо відповіді на ваші запитання щодо оплати через термінали, та що робити, коли неправильно було здійснено оплату.
Термінал не видав квитанції про оплату: що робити у таких випадках?
Наявність чеку є підтвердження про здійснення оплати, який потрібно подати разом із пакетом документів. Але іноді з певних причин термінал не видрукував чек, то що ж робити в такому разі?
Можна зробити фото квитанції, або ж зателефонувати на гарячу лінію EasyPay за номером: 0 800 60 30 03 та дізнатися про можливість отримання квитанції на Вашу електронну скриньку
Відразу даємо відповідь на інше запитання: “що робити коли оплату було здійснено на більшу суму ніж 60, 00 грн, а термінал решти не видає?
Якщо було здійснено оплату на більшу суму ніж необхідно, то різницю можна компенсувати здійснивши оплату за якусь іншу послугу. Це можна зробити не відходячи від терміналу самостійно, або ж зателефонувати на гарячу лінію EasyPay, де спеціалісти допоможуть вирішити вашу проблему.
Чи можу я здійснити оплату відразу за двох учнів?
Здійснювати оплату необхідно окремо за кожного учня, оскільки до кожного пакету документів додається окремо квитанція.
При здійсненні оплати були помилково вказані невірні дані?
Дуже важливо, щоб дані при здійснені оплати були вірними, але все ж якщо було допущена помилка, то повернення коштів відбувається за заявою платника (з урахування комісії)
Заяву можна написати в центральному офісі ЛКП “Львівавтодор” (вул. Пасіки Галицькі, 7) або в Центрі Обслуговування пасажирів (вул. Горбачевського,10)
Ви запитуєте – Ми відповідаємо!