Сьогодні даємо відповіді на ваші запитання щодо оплати через термінали, та що робити, коли неправильно було здійснено оплату.

Наявність чеку є підтвердження про здійснення оплати, який потрібно подати разом із пакетом документів. Але іноді з певних причин термінал не видрукував чек, то що ж робити в такому разі?
Можна зробити фото квитанції, або ж зателефонувати на гарячу лінію EasyPay за номером:
0 800 60 30 03 та дізнатися про можливість отримання квитанції на Вашу електронну скриньку



Якщо було здійснено оплату на більшу суму ніж необхідно, то різницю можна компенсувати здійснивши оплату за якусь іншу послугу. Це можна зробити не відходячи від терміналу самостійно, або ж зателефонувати на гарячу лінію EasyPay
, де спеціалісти допоможуть вирішити вашу проблему.


Здійснювати оплату необхідно окремо за кожного учня, оскільки до кожного пакету документів додається окремо квитанція.



Ви запитуєте – Ми відповідаємо!