Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

Запрацювала гаряча лінія Леокарт

запрацювала гаряча лінія міста

І ще одна приємна новина – з минулого тижня задля вашої зручності розпочала свою роботу гаряча лінія автоматизованої системи оплати проїзду ЛеоКарт.

Сервіс доступний за номером 0 800 303 007.

Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів. Якщо Ви маєте запитання щодо пільгової транспортної картки ЛеоКарт чи розгортання електронного квитка в громадському транспорті міста Львів загалом – телефонуйте 📞 на гарячу лінію – наші диспетчери із радістю Вас проконсультують та допоможуть Вам.

Гаряча лінія працює у робочі дні

  • з понеділка по четвер з 09.00 до 18.00
  • у п’ятницю – з 9.00 до 16.45.

Перед запуском автоматизованої системи оплати проїзду в тестовому режимі графік роботи гарячої лінії буде змінено, про що обов’язково проінформуємо Вас додатково.

Запрацювала гаряча лінія Леокарт

37 коментарів до “Запрацювала гаряча лінія Леокарт

    1. Доброго дня! Перелік пунктів прийому документів, де фотокартку можуть зробити на місці:
      Центр надання адміністративних послуг:
      – вул. К. Левицького, 67;
      – вул. І. Виговського, 32;
      – просп. Червоної Калини, 72а;
      – вул. М. Хвильового, 14а;
      – вул. Ген. Чупринки, 85;
      – смт. Рудне, вул. Грушевського, 55;
      ЛКП :
      – вул. Котляревського 37 б (ЛКП Вулецьке)
      – вул.Франківська районна адміністрація (Генерала Чупринки 85)

  1. Коли можна отримати пiльгову транспортну карту як до документи були зданi в кiнцI 2020 року. При здачI документiв був виданий СЕРТIФIКАТ.. ЧI треба документи по новому здавати ???

    1. Всім, хто подавав документи на виготовлення е-квитка надійне інформаційне сповіщення про готовність до видачі транспортної картки.
      Сертифікат, який Ви отримали при подачі документів на виготовлення е-квитка є інформаційною пам’яткою. Документи не потрібно подавати ще раз.

        1. При отриманні пільгової транспортної картки, наявність сертифіката не обов’язкова, оскільки це інформаційна пам’ятка.
          Вам необхідно дочекатися інформаційного повідомлення, в якому буде вказано про готовність транспортної картки.

  2. Коли нарешті можна отримати пільгову транспортну картку картку Леокарт в ЦНАП на просп. Червоної Калини, 72а. Ще в квітні подав дукемнти, а 13 січня 2022 року вже рядом.

    1. Доброго дня! Всі, хто подавав документи на виготовлення пільгової ЛеоКарт будуть проінформовані про готовність до видачі. Очікуйте на смс-сповіщення про готовність до видачі транспортної картки ЛеоКарт.

  3. Здав документи в серпні, квитка ще не отримав. Сказали чекати повідомлення, а люди,котрі здають зараз, отримують квитки впродовж 15 хв. Що це за живота. І що робити?

    1. Доброго дня! Просимо уточнити чи вдалося Вам отримати картку? Для уточнення інформації можете зателефонувати на гарячу лінію ЛеоКарт ( 0 800 303 007).

  4. Подав документи на отртмання картки 25.11.2020 року.Зареєстровано №3-Л-67827/АП-2508-2508 від25.11.2020. сьогодні вже 10.01.2022 року і до цього часу мені ніхто не повідомив коли я можу отримати картку яка вже починає діяти з13 січня.якщо я не отримаю до 12 січня мені прийдеться оплачувати за проїзд 15 гривень.Прошу терміново розглянути моє звернення і надати мені відповідь

    1. Доброго дня! Просимо уточнити чи отримали Ви транспортну картку? Щоб перевірити статус опрацювання ваших документів напишіть, будь ласка, ваші дані ( ПІБ) та номер мобільного в приватні повідомлення на сторінки ЛеоКарт в соціальних мережах
      (Facebook – https://www.facebook.com/LeoCardLviv Instagram – https://www.instagram.com/leocardlviv). Для уточнення інформації також можна зателфеонувати на гарячу лінію ЛеоКарт за номером 0 800 303 007.
      13 січня 2022р – відбулася здача системи АСОП в експлуатацію
      Враховуючи, що пасажирам необхідно звикнути до нововведень в громадському транспорті, ЛМР, як замовник проекту прийняла рішення, що доцільним буде запровадити поетапне впровадженні е-квитка.
      Пільгові категорії населення, які подали документи на отримання пільгових транспортних карт, але не отримали свої пільгові картки до 13 січня, в громадському транспорті можуть користуватися пільговим посвідченням, до отримання своєї транспортної картки.

  5. Доброго дня.Мала отримати електронну пільгову картку на проїзд 5 січня 12,15.через стан здоровя не змогла прийти.як можна забрати .чи треба записатись на чергу?Щиро дякую

    1. Доброго дня! Перепрошуємо, що довелося довго очікувати на відповідь. Якщо Вам не вдалося з певних причин отриматима картку в зазначений дату та час в смс сповіщенні, то отримати можна картку в будь-який інший день. Рекомендуємо попередньо зателефонувати на гарячу лінію ЛеоКарт за номером : 0 800 303 007.

  6. Доброго дня. Ми здали документи на леокарт ще в травні 2021 року сказали що повідомлять…досі нема ніякої інформації…гаряча лінія не відповідає

    1. Доброго дня! Вам необхідно дочекатися сповіщення про готовність до видачі транспортної картки ЛеоКарт. Пільговики, які ще не отримали своєї карти зможуть безкоштовно їздити у громадському транспорті, на підставі посвідчення, орієнтовно до 28 лютого. До цього часу кожен, хто має право на безкоштовний проїзд, повинен отримати свій е-квиток.

  7. Доброго дня, чи може забрати татову картку донька? чи можна забрати картку протягом іншого часу, чим той , що вказаний в смс повідомленні? Дякую

    1. Доброго дня! Якщо Ваш тато не зміг отримати картку в зазначений день та час в смс-сповіщенні, то картку він зможе отримати самостійно в будь-який інший день. Для додаткової інформації також можна зателефонувати на гарячу лінію ЛеоКарт ( 0 800 303 007).

    1. Доброго вечора! На разі учні та студенти можуть здійснювати подачу документів в Центрі Обслуговування пасажирів (Горбачевського,10). Попередньо записавшись в електронну чергу. Більше інформації за посиланням: https://bit.ly/3JsVfde

  8. Гаряча лінія автоматизованої системи оплати проїзду ЛеоКарт
    з Сервісом за номером 0 800 303 007 НЕ ВІДПОВІДАЄ на дзвінки,
    Ваші диспетчери не консультують і не допомагають, так як декларується на Вашому сайті.
    При наборі цього номера йдуть постійні довгі гудки, скільки б разів не набирала,
    зворотній зв’язок ВІДСУТНІЙ.

    1. Доброго дня! Перепрошуємо за тимчасові незручності, очевидно через велику кількість телефонних дзвінків, Ви не змогли дотелефонуватися.
      З 17.01. 2022 графік гарячої лінії буде змінено!
      На гарячу лінію ЛеоКарт можна телефонувати вже з 7 :00 (впродовж 17.01.2022 року – 31.03.2022 ) – до 22:00 год.
      Такий графік діятиме з понеділка по суботу, неділя – вихідний.

  9. 09.11.2020року було подані документи на виготовлення е-квитка документ зареєстрований №3 В-62438/АП-2508-2508 Ввід 09.11.2020року, люди які подавали документи в травні 2021року вже отримали давно квитки, коли дійде моя черга, і як довго ще чекати,дякую

    1. Доброго дня! Щоб перевірити статус опрацювання ваших документів напишіть ваші дані (ПІБ) та номер мобільного в приватні повідомлення соціальних мереж ЛеоКарт (Facebook – https://www.facebook.com/LeoCardLviv, Instagram – https://www.instagram.com/leocardlviv/) або на скриньку ЛеоКарт: contact@leocard.com.ua

  10. Христос Народився. Літом подавались документи на е-квиток Табачук Мироном Дмитровичом. Телефонували , коли можна забрати квиток, було повідомлено, що на початку грудня 2021р. прийден смс повідомлення, де можна буде забрати квиток, він готовий. Наразі жодних смс немає. Будь ласка повідомте ,куди підійти, щоб забрати квиток. Дякую

    1. Вітання! Просимо уточнити чи отримали Ви пільгову транспортну картку? Якщо ще ні, рекомендуємо зателефонувати на гарячу лінію ЛеоКарт за номером : 0 800 303 007.

    1. Доброго дня! Перевірка кількості поїздок буде доступна на валідаторі при виборі функції “інфо про квиток” після завершення всіх технічних доналаштувань. На даному етапі впровадження важливо, щоб пільговики здійснювали валідацію проїзду, що дасть можливість вподальшому Львіській міській раді ухвалити правильне рішення щодо ліміту поїздок для пільговиків.

  11. Доброго дня.Чи можна повернути кошти за оплату Леокарти,якщо внесено не правильно номер свідоцтва дитини?дякую

    1. Доброго дня! Якщо при здійсненні оплати були помилково вказані невірні дані, то повернення коштів відбувається за заявою платника (з урахування комісії). Заяву можна написати в центральному офісі ЛКП “Львівавтодор” (вул. Пасіки Галицькі, 7) або в Центрі обслуговування пасажирів (вул. Горбачевського,10). Більше інформації за посиланням: https://bit.ly/3h3L6qo

  12. подала заяву еще в травне 2021 года “Ваш документ перереєстрований №3-Г-40018/АП-2508-2508 від 18.05.2021

    Департамент Адміністративних Послуг” ответа нет,квитка нет
    муж подал заявку в серпни 2021 года и уже получил приглашение на получение квитка,с горячей линией связаться нереально,к кому обращаться?

    1. Доброго дня! Щоб перевірити статус опрацювання ваших документів напишіть ваші дані (ПІБ) та номер мобільного в приватні повідомлення соціальних мереж ЛеоКарт (Facebook – https://www.facebook.com/LeoCardLviv, Instagram – https://www.instagram.com/leocardlviv/) або на скриньку ЛеоКарт: contact@leocard.com.ua

  13. Від грудня не можливо записатись у чергу!!! Що робити ? Куди звертатись? За мною закріплені два ЦНАПИ , і в жоден, ні вночі , ні вдень недоступно. Здається що не всі можуть отримати в рідному Львові картку.Прикро і соромно за таку організацію.

    1. Доброго дня! При здійсненні попереднього запису в електронну чергу ЦНАП необхідно врахувати регламент електронної: черга оновлюється кожного в дня (в будні дні) після 6:00 з інтервалом 14 календарних днів. Спробуйте зареєструватися до електронної черги самостійно зранку. Також Ви можете подати документи на виготовлення пільгової транспротної картки в будь-яких інших пунктах прийому документів. Залишаємо посилання : https://queue.qsolutions.com.ua:2252/index

  14. Доброго дня. Я подала документи на виготовлення пільгової (пенсіонер) Карти на проїзд. Документи подавала у ЦНАПі по вул Шевченка 374
    І до сьогоднішнього дня немаю ні карти ні будь якої іншої інформації.

    1. Доброго дня! Щоб перевірити статус опрацювання ваших документів напишіть ваші дані (ПІБ) та номер мобільного в приватні повідомлення соціальних мереж ЛеоКарт (Facebook – https://www.facebook.com/LeoCardLviv, Instagram – https://www.instagram.com/leocardlviv/) або на скриньку ЛеоКарт: contact@leocard.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори