Як користуватися веб-сайтом ESHOP ЛеоКарт
Щоб переглянути історію поїздок і списань:
- Натисніть у правому верхньому кутку “Обліковий запис” – “Мої карти”
- Натисніть на вашу картку
- Оберіть додаткове меню “Параметри картки” – “Історія транзакцій”
- Вкажіть період, за який хочете переглянути історію поїздок
Важливо! Інформація про поїздки з ЛеоКарт в особистому кабінеті з’являється після списання коштів за них. Фактичне зняття коштів відбувається не одразу після валідації, а наступного дня чи пізніше. Водночас баланс показує з врахуванням зарезервованих за поїздки коштів.
Тому, щоб побачити поїздки попереднього дня, у календарі необхідно вибрати дату списання, в основному це наступний день після поїздки.
Звертаємо увагу!
Можлива неточність у відображенні зупинок валідації поїздок через несвоєчасне перемикання зупинок маршруту водіями громадського транспорту.
Щоб переглянути залишок та історію 60 безоплатних поїздок на пільговій ЛеоКарт пенсіонерів за віком і людей з інвалідністю 3 групи:
1. Натисніть у правому верхньому кутку “Обліковий запис” – “Мої карти”
2. Натисніть на картку , внизу відображає залишок безоплатних поїздок
3. Оберіть додаткове меню “Параметри картки” – “Історія транзакцій”
4. Щоб переглянути історію платних поїздок, натисніть “Показати квитки”
5. Щоб переглянути історію 60 безоплатних поїздок, натисніть “Показати абонементи”
Важливо! Інформація про 60 пільгових поїздок наразі відображається не по даті валідації у громадському транспорті , а по даті списання цих поїздок. Адже фактичне зняття поїздок проходить не одразу після валідації.
Щоб переглянути баланс ЛеоКарт:
Після реєстрації та прив’язки транспортної ЛеоКарт на веб-сайті Eshop ви можете переглядати баланс своєї ЛеоКарт.
1. Натисніть у правому верхньому кутку “Обліковий запис” – “Мої карти”
2. Натисніть на вашу картку
3. На екрані з’явиться інформація щодо балансу ЛеоКарт
Оновлення балансу електронного гаманця відбувається після списання за поїздки та після здійснення поповнення.
Щоб поповнити баланс ЛеоКарт:
Після реєстрації та прив’язки транспортної ЛеоКарт на веб-сайті Eshop ви можете одразу поповнювати баланс своєї ЛеоКарт без введення номеру картки.
1. Натисніть у правому верхньому кутку “Обліковий запис” – “Мої карти”
2. Натисніть на вашу картку
3. Оберіть додаткове меню “Параметри картки” – “Поповнення електронного гаманця” та вкажіть суму поповнення
Щоб переглянути історію поповнень:
Після реєстрації та прив’язки транспортної ЛеоКарт на веб-сайті Eshop ви можете слідкувати за поповненнями, які здійснили через цей сервіс.
1. Натисніть у правому верхньому кутку “Обліковий запис” – “Мої карти”
2. Оберіть у меню “Мої замовлення”
Звертаємо увагу! Здійснені поповнення через інші сервіси тут не відображається.
3. На екрані з’явиться історія поповнень, які здійснили через веб-сайт Eshop