Як завалідувати проїзд банківською карткою чи пристроєм з підтримкою Apple Pay / Google Pay
Щоб здійснити успішну валідацію банківською карткою чи пристроєм з підтримкою Apple Pay / Google Pay:
- Перед входом у салон транспортного засобу підготуйте для валідації банківську картку чи пристрій з NFC (Apple Pay / Google Pay)
- Зайшовши у транспортний – піднесіть банківську картку чи пристрій з NFC (Apple Pay / Google Pay) до зчитувача в нижній частині валідатора
- Дочекайтесь зеленої галочки та одинарного звукового сигналу
- Ваша валідація успішна
Увага! Зняття коштів не проходить того ж дня, коли ви здійснюєте безготівкову оплату. Тому що автоматизована система оплати проїзду побудована на основі відкладеної авторизації. Контролер перевіряє саме успішність валідації проїзду, а не факт списання коштів.
Що робити, якщо на валідаторі було відображено червоний хрестик і прозвучав подвійний звуковий сигнал:
- Спробуйте піднести картку повторно, можливо перший раз зчитувач не встиг завалідувати вашу картку
- Переконайтесь, що ваша картка незаблокована банком і на ній достатньо коштів для здійснення валідації проїзду.
- Якщо у вас достатньо коштів на рахунку і картка незаблокована банком, проте валідатор відхиляє картку, спробуйте завалідуватись через інший валідатор
- Якщо обидва валідатори у салоні транспорту відхилили вашу картку, проте у вас є кошти на рахунку – рекомендуємо звернутись до ЛКП «Львівавтодор» задля консультації та перевірки вашої картки на відсутність блокування її системою.