“Чому списало за проїзд, якщо я сьогодні не їздила?”
Ми часто отримуємо подібні запитання від пасажирів, які оплачують проїзд банківською карткою. Важливий момент, що списання не проходить того ж дня, коли ви валідуєте свої поїздки.
✔️Зняття коштів відбувається не одразу після валідації проїзду, а наступного дня або пізніше. Усі поїздки, зареєстровані за день одним носієм (фізичною банківською карткою/телефоном з NFC), об’єднуються в єдиний платіж, а далі знімаються однією транзакцією. До прикладу, якщо сьогодні двічі валідувалися, протягом наступних днів з картки спише 30 грн.
✔️Є випадки, коли зняття з картки проходить через кілька тижнів після поїздок у транспорті. Пояснюємо, чому так може бути:
– Якщо на момент списання коштів на банківській картці недостатньо коштів, зняття відбувається після поповнення рахунку.
– Якщо автобус зійшов з рейсу (через технічні причини, ДТП, погане самопочуття водія тощо) та не пройшло вивантаження інформації про валідації за день. Тоді списання проходить лише тоді, коли знову буде встановлений зв’язок між системою та транспортним засобом. Це може бути, як наступного дня, так і через декілька тижнів.
Врахуйте це, якщо оплачуєте проїзд банківською карткою. І пам’ятайте, що з ЛеоКарт – наааааайвигідніше! 😉
“Чому списало за проїзд, якщо я сьогодні не їздила?”