“Валідувала проїзд банківською карткою, а кошти не списало. Як підтвердити оплату контролеру?”
Списання коштів не відбувається відразу ж після валідації проїзду банківською карткою/телефоном, а наступного дня і пізніше. Адже автоматизована система оплати проїзду побудована на основі відкладеної авторизації.
✔️Зняття коштів проходить наступним чином: всі зареєстровані протягом дня поїздки одним носієм (банківською карткою або телефоном з підтримкою NFC) об’єднуються в єдиний платіж і далі проходить списання. Наприклад, ви зареєстрували три поїздки смартфоном – зніме 45 грн одним платежем. Однак, якщо ви валідували проїзд різними носіями, прив’язаними до однієї картки, то це будуть різні списання. Наприклад, завалідували проїзд фізичною банківською карткою та телефоном і смарт-годинником з NFC, прив’язаними до цієї ж картки, – то це будуть три окремі списання.
✔️Контролери ЛКП “Львівавтодор” перевіряють не факт списання коштів з картки, а успішність реєстрації вашого проїзду. Тому при валідації банківською карткою, обов’язково дочекайтеся зеленої галочки на валідаторі у супроводі одинарного звукового сигналу. Це і є підтвердженням успішної реєстрації проїзду. Якщо ви не впевнені, чи була ваша поїздка успішно зареєстрована, перевірити це можна через валідатор, натиснувши кнопку “Інформація про квиток”.