Чому актуальний баланс ЛеоКарт після валідації може відображатися із затримкою? 🧐
А сьогодні розбираємо ваші питання і розповідаємо, чому можуть виникати ситуації, коли після успішної валідації проїзду при перевірці балансу ЛеоКарт не відображається актуальна сума з урахуванням останньої реєстрації квитка.
✔️ “Завалідувалася, а баланс на ЛеоКарт не змінився. Чому так?”
Обмін інформацією між валідаторами та центральним програмним забезпеченням нашої системи відбувається через шифровані APN-канали (захищені шифруванням від несанкціонованого доступу) і залежить від якості та швидкості інтернет-зв’язку.
Загалом при успішній валідації проїзду і перевірці балансу ЛеоКарт через валідатор і сервіси EasyPay – актуальну суму на картці показує відразу після реєстрації поїздки. Власник картки бачить баланс з урахуванням останньої реєстрації квитка.
Однак якщо на окремих ділянках маршруту громадського транспорту поганий інтернет-зв’язок – актуальний баланс може відображатися із певною затримкою. Така ж ситуація можлива і у разі вимкнень еклектроенергії, коли виникають перебої з інтернет-з’єднанням.
Тому деякі пасажири можуть спостерігати затримки в оновленні балансу ЛеоКарт після валідації. Або ж помилково вважати, що з картки знято зайві кошти – коли баланс оновився. Після відновлення стабільного інтернет-зв’язку і вивантаження даних про зареєстровані через валідатор поїздки на сервери – баланс вашої ЛеоКарт обов’язково оновиться з врахуванням усіх завалідованих поїздок.
✔️ “На валідаторі була зелена галочка, але кошти з ЛеоКарт не зняло. Чи завалідувався я успішно?”
Підтвердженням успішної валідації проїзду є зелена галочка на валідаторі у супроводі одинарного звукового сигналу, а не резервація коштів на ЛеоКарт після реєстрації поїздки. Тож не хвилюйтеся, якщо через поганий інтернет-зв’язок у вас не оновився баланс, контролери ЛКП “Львівавтодор” перевіряють не списання коштів, а успішність реєстрації вашого проїзду.
Перевірити успішність реєстрації можна через валідатор, натиснувши “Інформація про квиток”. Врахуйте, що при вимкненнях електроенергії і повільній роботі мобільного інтернету може виникати сповільнене реагування меню та відсутність частини інформації, зокрема балансу гаманця чи пільгового профілю. Однак за умови успішної валідації, навіть при повній відсутності зв’язку, час здійснення валідації буде відображено.