Портрет пасажира очима контролерів
Щодня контролери ЛКП “Львівавтодор” спілкуються з величезною кількістю пасажирів і стикаються з найрізноманітнішими ситуаціями. Пропонуємо ознайомитися з портретами пасажирів очима тих, хто стоїть на варті контролю оплати проїзду. Можливо, ви впізнаєте себе 😉
🔸Відповідальний пасажир
Завжди сумлінно оплачує/валідує проїзд. Ще перед входом у салон транспортного засобу заздалегідь готує ЛеоКарт/банківську картку/гаджет з NFC/готівку. Чемно пред’являє носій, яким оплачував проїзд, для перевірки контролерами.
🔸Пасажир-“почекун”
Не поспішає і тягне до останнього з оплатою проїзду, бо раптом контролери не здійснюватимуть перевірку у цьому транспортному засобі. А тільки-но побачать шеврони “Допомога.Захист.Контроль” – стрімголов біжить валідуватися, щоб не отримати штраф за безквитковий проїзд.
🔸Пасажир “на одну зупинку”
Не оплачує, якщо їде одну або кілька зупинок. Але це не причина не платити за проїзд! Згідно із Правилами користування громадським транспортом на території Львівської громади, увійшовши до салону незалежно від відстані проїзду, пасажир зобов’язаний одразу завалідуватися чи придбати паперовий квиток.
🔸Пасажир-“заєць”
Злісний порушник дисципліни оплат. При зустрічі з контролерами зачасту відмовляється платити штраф. Постійно придумує “відмазки”. Може імітувати погане самопочуття, погрожувати або ж просто намагатися втекти, щоб уникнути відповідальності.
Нагадуємо, якщо не оплачувати проїзд – доведеться оплачувати за штрафний квиток. Тож закликаємо бути відповідальними пасажирами і одразу валідувати/оплачувати свою поїздку.