Пасажири & водії: важливе про готівкову оплату проїзду
Для пасажирів 📣
✔️Якщо обираєте готівковий спосіб – ОБОВ’ЯЗКОВО візьміть у водія разовий паперовий квиток з QR. Це ваше підтвердження оплати проїзду!
✔️Уважно перевірте, чи на ньому точно вказані фактичні час і дата здійснення вашої поїздки. Квиток з іншого маршруту/за вчорашній день/за сьогоднішній, але з невідповідними датою і часом – недійсний, а це ризик отримати штраф.
✔️Зберігайте квиток до кінця проїзду. Не згинайте, щоб не пошкодити QR-код.
Про роботу водіїв 📣
✔️Якщо пасажир обирає готівковий спосіб оплати проїзду, водій зобов’язаний видати йому квиток з QR-кодом.
✔️Невидача квитка = це ризик для пасажира отримати штраф, а для водія – бути притягнутими до адміністративної відповідальності за ст. 51 КУпАП (дрібна крадіжка, шахрайство, привласнення).
👉 Коли контролери під час перевірки виявляють пасажирів, що оплатили проїзд, але водій не видав квиток, – викликають поліцію, яка складає протокол на керманича.
Станом на зараз маємо 5 таких випадків із водіями:
▪️маршрути №14 і №25 (ТзОВ “Міра і К”) – правоохоронцями складено три протоколи за ст. 51 КУпАП;
▪️маршрут №31 (АТП-14630) – інформацію передано представнику перевізника для розгляду ситуації;
▪️маршрут №37 (ЛК АТП №1) – зареєстровано електронний рапорт для перевірки правоохоронцями всіх обставин.
“Допомога.Захист.Контроль” – кредо контролерів ЛКП “Львівавтодор”. І це не лише контроль за оплатою проїзду, а й водіями 😉
Прозорий облік оплат у громадському транспорті – це прозора сплата податків, а відповідно – підвищення обороноздатності країни. Будьмо свідомими!