Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

Три історії про штраф у громадському транспорті з різною мораллю

Три історії про штраф у громадському транспорті з різною мораллю ☑️

Вони працюють – і зараз ми маємо на увазі контролерів ЛКП “Львівавтодор”, які перевіряють оплату/валідацію проїзду на всіх маршрутах 👌 Їхнє завдання – контролювати оплату і штрафувати тих пасажирів, які їдуть “зайцем”.

Випадок 1️⃣ 23.12.2023 у автобусі № 53 пасажир отримав штраф за неоплачений проїзд. Чоловік виправдовував відсутність оплати тим, що не працюють валідатори, бо реєстрацію його поїздки банківською карткою було відхилено. Зазначимо, на момент перевірки всі валідатори у даному транспортному засобі працювали коректно, а чоловік не зміг розрахуватися карткою через відсутність на ній коштів ☝️ У такому випадку йому варто було скористатися іншим способом розрахунку за проїзд, але пасажир вирішив не платити взагалі. Така безвідповідальність обійшлася йому у 300 грн штрафу.

Випадок 2️⃣ 25.12.2023 у автобусі №47А виникла ситуація, коли пасажирка оплатила за проїзд банківською карткою, але при перевірці оплати проїзду на терміналі контролера валідація проїзду відображалася як та, що не зареєстрована. Відповідно, це стало підставою для стягнення вартості штрафного квитка – 300 грн.

Ми провели внутрішнє розслідування, щоб з’ясувати, чому виникла така неприємність. З’ясувалося, що водій на кінцевій зупинці у Рясне-2 не перемкнув наступне коло на консолі перед початком нового рейсу. Він забув це зробити, оскільки працює лиш кілька днів, тож згадав про це, коли у салоні вже завалідувалось кілька пасажирів, і “догнав” нове коло під час руху автобуса через 3 хв після відправки. Відповідно вся оплата проїзду в даному транспортному засобі до цього моменту стала недійсною, у тому числі оплата проїзду згаданої пасажирки, яку і оштрафували наші контролери. Із водіями громадського транспорту додатково проведено роз’яснення, щоб подібні ситуації не повторювалися.

Нам дійсно дуже прикро, що виникла така ситуація, яка завдала стільки клопоту пасажирці 🙏 28.12.2023 контролери ЛКП “Львівавтодор” зустрілися з нею, щоб повернути сплачені за штраф кошти і подарувати разом з вибаченнями загальну ЛеоКарт.

Випадок 3️⃣ 27.12.23 пасажирка сіла у автобус № 46 та при перевірці предʼявила квиток з QR-кодом, однак з’ясувалося, що це старий квиток, придбаний в попередні дні – вказані фактичні час і дата поїздки не збігалися, отже – квиток недійсний. Закликаємо пасажирів не намагатися обманути наших контролерів, бо їх не проведеш 😉

Обов’язково зберігайте квиток до кінця поїздки – це ваша відповідальність.

Три історії про штраф у громадському транспорті з різною мораллю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори