Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

Учнівська транспортна ЛеоКарт: що варто знати пасажирам

Напередодні впровадження безготівкової оплати в усьому міському транспорті Львівської громади нагадуємо важливу інформацію про оформлення учнівської транспортної ЛеоКарт, за умови наявності якої проїзд для школярів доступний на безоплатній основі.

 ▪️Яким чином можна отримати учнівську ЛеоКарт?

Є два варіанти подачі документів на оформлення учнівської ЛеоКарт:

1)Централізовано через навчальні заклади. Інструкція – тут

2)За попереднім записом в одному з семи пунктів прийому документів – для цього обов’язково зателефонуйте за номером телефону гарячої лінії: 0800 303 007) або зареєструйтесь самостійно до електронної черги – https://queue.qsolutions.com.ua:2252/index

Інструкція – тут

▪️Як зрозуміти, що учнівську ЛеоКарт успішно завалідовано?

Прикладіть учнівську транспортну ЛеоКарт до зчитувача в нижній частині валідатора. Дочекайтеся зеленої галочки та одинарного звукового сигналу – це означатиме, що проїзд успішно зареєстровано. 

▪️Як поповнити учнівську ЛеоКарт для оплати проїзду за попутника або багаж?

Проїзд для школярів з учнівською ЛеоКарт безкоштовний протягом цілого року. Але учні мають можливість своєю транспортною карткою оплачувати проїзд своїх попутників або за багаж – для цього її потрібно поповнити. Наразі цей функціонал доступний на тестових автобусних маршрутах (№1А, 3А, 5А, 10, 11, 39, 58, 59, 61, 62), а із 11 грудня – у всьому громадському транспорті міста.

Поповнити учнівську ЛеоКарт можна: 1)Онлайн – через застосунок та веб-сайт EasyPay. 2)Через термінали EasyPay (обирайте найближчий до своєї локації). 3)У 40 брендованих кіосках “Інтерпрес” (перелік точок можна переглянути на інтерактивній мапі).

Інструкції – тут

▪️Як перевірити баланс учнівської транспортної картки?

Перевірити баланс картки можна: 1)Через валідатор у салоні громадського транспорту (на валідаторі натисніть “Інформація про квиток” і прикладіть картку до зчитувача у нижній частині валідатора); 2)Онлайн – через застосунок та веб-сайт EasyPay; 3)Через брендовані кіоски “Інтерпрес” (повідомте продавцю, що хочете перевірити баланс ЛеоКарт); 4)Через термінали EasyPay;

Інструкції – тут.

▪️Що робити, якщо загубив або пошкодив учнівську ЛеоКарт?

Якщо картка загублена/пошкоджена – необхідно зателефонувати за номером телефону гарячої лінії ЛеоКарт  0 800 303 007 та записатись на прийом  для повторного виготовлення нової картки в одному з семи пунктів, де працюють адміністратори ЛКП “Львівавтодор”.

З собою необхідно мати: 1) документ, що посвідчує особу;
2) документ, який надає право пільги на проїзд у громадському транспорті (учнівський квиток/довідка з навчального закладу);

3) квитанцію про оплату вартості транспортної картки (вартість квитка становить – 60 грн). Адже згідно рішення Львівської міської ради №1009, відновлення картки здійснюється на платній основі для всіх категорій населення.

Учнівська транспортна ЛеоКарт: що варто знати пасажирам

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори