#Що_повинен_знати_пасажир – наша рубрика, в якій нагадуємо про важливе! І сьогодні відповідаємо на питання, яке часто надходить від вас:➡️ ЩО робити, якщо знайшли чужу персоналізовану картку ЛеоКарт. У такому випадку ви можете:
✅ Віддати цю картку контролерам ЛКП “Львівавтодор”, які працюють на маршрутах громадського транспорту.
✅ Повідомити про це на гарячу лінію за номером телефону: 0800 303 007. Наші оператори перевірять інформацію та проінформують власника знайденої картки.
✅ Принести транспортну картку в один з наших пунктів прийому. Ми зв’яжемося з власником і віддамо її, якщо вона ще незаблокована.
Будь-який з цих варіантів може допомогти повернути ЛеоКарт власнику, тож не будьте байдужими 🙌🫶 І в свою чергу закликаємо бути уважними і бережно ставитися до своїх транспортних карток!
А ще – у попередньому дописі розповідали, як відновити персоналізовану ЛеоКарт, якщо її загубили чи пошкодили. Щоб знайти цю інформацію – переходьте за нашим тегом, клікнувши на нього 😉