💁♀️➡️Оплата готівкою й отримання паперового квитка: на що звертати увагу пасажирам.
Триває важливий етап для роботи міського транспорту – тестування безготівкової оплати проїзду в автобусах (маршрути №1А, 3А, 10). І для отримання чітких даних під час цього періоду необхідно, щоб пасажири були відповідальними, як при безконтактній валідації проїзду, так і при звичній оплаті готівкою у водія, адже це теж фіксується у системі АСОП.
❗️Тому, нагадуємо, коли сплачуєте готівкою:
1️⃣Обов’язково потрібно отримати разовий паперовий квиток у водія. Якщо водій не видав квиток – нагадайте йому про це. Також перевірте, чи на квитку вказані фактичні час і дата, коли здійснюєте поїздку. Адже якщо видадуть недійсний квиток – у подальшому це ризик отримати штраф.
2️⃣НЕ потрібно притуляти квиток до валідатора – він автоматично валідується в системі при видачі водієм.
3️⃣НЕ скануйте QR-код на паперовому квитку камерою телефону – він потрібен лише для перевірки оплати проїзду працівниками контролю. І нагадуємо, на етапі тестування безготівкової оплати контролери не штрафують, а лише допомагають пасажирам.
4️⃣Зберігайте квиток до кінця проїзду та НЕ пошкоджуйте нанесений QR-код згинанням або надривом квитка!!! Це потрібно, щоб контролери змогли просканувати код і перевірити оплату.
5️⃣Квиток діє лише у межах кінцевих зупинок маршруту. Тому, після завершення поїздки НЕ повертайте квиток водію, а утилізуйте його після, щоб унеможливити передачу цього квитка іншим пасажирам. Це дозволить зробити прозорий облік оплати проїзду на вказаних маршрутах.
🙂Просимо всіх бути свідомими. А якщо стали свідком відмови водія у включені системи АСОП чи видачі паперового квитка – повідомте про це гарячу лінію міста за номером 1580, попередньо зафіксувавши: номер маршруту, номерні знаки транспортного засобу, дату та час порушення.
Відповіді на питання щодо тестування безготівкової оплати проїзду можна знайти на сайті: https://leocard.lviv.ua/pytannya-ta-vidpovidi
На що звертати увагу пасажирам, які сплачують готівкою на тестових автобусних маршрутах