Друзі, цікаво дізнатися – як пройшли перші дні тестування безготівкової оплати проїзду? Спойлер: успішно, а ось детальніше та у цифрах
Як ми розповідали, із 5 червня стартувало тестування безготівкової оплати проїзду на трьох автобусних маршрутах №1А, №3А, №10. І пасажири можуть оплатити проїзд, як звично: у водія, так і безконтактно: банківською карткою з чипом або іншими пристроями з підтримкою NFC. Так ось, за минулі чотири дні:
Безготівковою оплатою на цих маршрутах скористалися понад 2 тисячі пасажирів;
Сплатили готівкою у водія та отримали разовий паперовий квиток більше 46,5 тисяч пасажирів, що також фіксується у системі АСОП;
Щоденно на цих маршрутах працює близько 30 працівників відділу контролю. Вони перевіряють оплату проїзду, але під час цього періоду не штрафують, а проводять роз’яснювальну роботу та допомагають пасажирам.
І що важливо! За ці дні працівники контролю виявили понад пів тисячі пасажирів, які хотіли скористатися пільговим проїздом, але не мали на це законних підстав – тобто, після впровадження безготівкової оплати у всьому громадському транспорті, вони ризикують отримати штраф.
А за даними Львівського комунального АТП №1, у громадському транспорті якого відбувається тестування безготівкової оплати, через присутність контролерів виручка на цих маршрутах зросла.
І зазначимо, що на цьому етапі навчаються ВСІ – і водії, і пасажири, і контролери. Тож, дякуємо всім, хто першими випробував безготівкову оплату за проїзд та нагадуємо: щоб переконатися в успішній оплаті – орієнтуйтеся лише на зелену галочку на валідаторі та одинарний звуковий сигнал.
А також не турбуйтеся про сповіщення у застосунку про передавторизацію – на рахунку “бронюється” 1 грн, система перевіряє, чи картка активна. Після зняття оплати за проїзд – гривня повертається на рахунок.
Понад 2000 пасажирів вже протестували безготівкову оплату
Коли вже повноцінно для всіх категорій пасажирів, на всіх міських маршрутах запрацюють валідатори для оплати за проїзд? Обіцяєте вже 11 з половиною років (ще до ЄВРО-2012)!!! Що знову, вчергове заважає впровадити його на всіх маршрутах?