Пссс, ви сумніваєтеся, що е-квиток запрацює цього року?
Ми над цим активно працюємо і сьогодні привідкриємо закулісся нашої роботи 


Вмощуйтеся зручніше, можна без попкорну
Запрошуємо переглянути міні відео-екскурсію майстернею АСОП
за посиланням 👉 https://fb.watch/jeWtMPjluB/


Цю майстерню було створено для ремонту і обслуговування обладнання е-квитка, що змонтоване у громадському транспорті. Це “святая святих” відділу з технічної роботи, і сьогодні ми разом з вами туди завітаємо 

Майстерня функціонує близько 1,5 роки. Її розгорнули, коли у громадському транспорті почали монтувати перше обладнання системи АСОП.
У майстерні виконується повний цикл обслуговування: починаючи від прийому заявок від перевізників про неполадки в роботі системи АСОП і до фактичного усунення недоліків. Після монтажних робіт бортову систему передають на відповідальне зберігання перевізника. Відповідно вони повинні слідкувати за санітарним станом цього обладнання та повідомляти про виявлені недоліки – якщо бортова система не вмикається, якщо не працює якийсь з валідаторів тощо. Оскільки, не всі типи поломок можна діагностувати на рівні програмного забезпечення.

Система АСОП влаштована так, щоб ремонтні роботи можна було провести на виїзді, не знімаючи транспортний засіб з маршруту. І валідатор, і консоль водія, і принтер є швидкозйомними, відповідно будь-який з цих фрагментів обладнання можна оперативно замінити 


Звісно, після впровадження ІІ етапу е-квитка у майстерні АСОП побільшає роботи, але наші працівники готові до будь-яких викликів 

P.S. Друзі, радимо ретельно стежити за нашою сторінкою, щоби не пропустити найголовнішого, ну ви зрозуміли про що ми 

Технічний відділ АСОП. Робочі процеси.