Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

Технічний відділ АСОП. Робочі процеси.

Пссс, ви сумніваєтеся, що е-квиток запрацює цього року? 😉 Ми над цим активно працюємо і сьогодні привідкриємо закулісся нашої роботи 🤌
 
Вмощуйтеся зручніше, можна без попкорну 😄 Запрошуємо переглянути міні відео-екскурсію майстернею АСОП 👀  за посиланням 👉 https://fb.watch/jeWtMPjluB/
 
Цю майстерню було створено для ремонту і обслуговування обладнання е-квитка, що змонтоване у громадському транспорті. Це “святая святих” відділу з технічної роботи, і сьогодні ми разом з вами туди завітаємо 🙌
 
Майстерня функціонує близько 1,5 роки. Її розгорнули, коли у громадському транспорті почали монтувати перше обладнання системи АСОП.
У майстерні виконується повний цикл обслуговування: починаючи від прийому заявок від перевізників про неполадки в роботі системи АСОП і до фактичного усунення недоліків. Після монтажних робіт бортову систему передають на відповідальне зберігання перевізника. Відповідно вони повинні слідкувати за санітарним станом цього обладнання та повідомляти про виявлені недоліки – якщо бортова система не вмикається, якщо не працює якийсь з валідаторів тощо. Оскільки, не всі типи поломок можна діагностувати на рівні програмного забезпечення.
 
🗨 “Спершу фахівці відділу з технічної роботи здійснюють віддалену діагностику, якщо це не помилка у програмному забезпеченні, яку можна виправити дистанційно, вони виїжджають на місце для фізичного обстеження і проведення ремонтних робіт”, – пояснює начальник відділу з технічної роботи ЛКП “Львівавтодор” Леонід Тмур.
 
Система АСОП влаштована так, щоб ремонтні роботи можна було провести на виїзді, не знімаючи транспортний засіб з маршруту. І валідатор, і консоль водія, і принтер є швидкозйомними, відповідно будь-який з цих фрагментів обладнання можна оперативно замінити 🔧
 
🗨 “У більшості випадків наші інженери здійснюють виїзд на маршрут, але, звісно, якщо поломка більш серйозна, то ремонт відбувається безпосередньо у депо”, – наголошує Леонід Тмур.
Звісно, після впровадження ІІ етапу е-квитка у майстерні АСОП побільшає роботи, але наші працівники готові до будь-яких викликів 👌
 
P.S. Друзі, радимо ретельно стежити за нашою сторінкою, щоби не пропустити найголовнішого, ну ви зрозуміли про що ми 😉
Технічний відділ АСОП. Робочі процеси.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори