Рубрика “Ви запитуєте –  Ми відповідаємо”.😎

 Отже, відповідь на перше запитання:

1️⃣Студенти, що мають 50 % пільги на проїзд у громадському транспорті загального користування, матимуть можливість поповнювати та користуватися студентською ЛеоКарт на другому етапі впровадження е-квитка.🔍 До цього моменту студенти оплачують вартість проїзду зі знижкою 50% за умови пред’явлення студентського квитка.

🔵 Щодо пенсіонерів, то контролери не мають права вимагати показувати пільгове посвідчення за умови валідації пільговою ЛеоКарт, у разі якщо вимагають – 📱 необхідно телефонувати на гарячу лінію міста (15-80) і вказувати номер значка контролера або номер посвідчення, одразу на місці.

 🔵У студентів, які  мають право безоплатного проїзду в громадському транспорті згідно Законодавства України, контролери теж не мають права вимагати показувати пільгове посвідчення за умови валідації ЛеоКарт у громадському транспорті.❕

 😌Відповідаємо на друге запитання:

2️⃣Якщо не спрацювала валідація, пред‘явіть ЛеоКарт контролерам чи водію (на вимогу) – під час поїздки.🚌

Тоді потрібно зателефонувати на гарячу лінію ЛКП ”Львівавтодор” –  0 800 303 007, щоб працівники електронного квитка перевірили статус Вашої картки.

 Також залишаємо посилання на сайт ЛеоКарт, де Ви можете залишити деталізовану інформацію щодо фіксації несправної роботи валідатора 👉 http://surl.li/cpkzq .

3️⃣Щодо оформлення загальної картки ЛеоКарт для всіх мешканців – на даний момент ще не відкриті продажі загальних транспортних карт. Придбати та користуватись загальною транспортною карткою ЛеоКарт пасажири зможуть на другому етапі впровадження е-квитка. 

😀 Про початок роботи 2 етапу додатково повідомимо на сторінках у соцмережах чи на сайті ЛеоКарт.

Гарного та спокійного дня!☀️

Рубрика “Ви запитуєте –  Ми відповідаємо”.😎

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Догори