🧐Топ 2️⃣-запитання, які ми отримуємо від читачів сторінок ЛеоКарт щодо учнівської ЛеоКарт. Тож топ-2 відповіді.
💬Коли буде готова учнівська транспортна картка, якщо документи подавали через навчальний заклад:
❗️Збір пакетів документів на виготовлення учнівських ЛеоКарт відбувається в навчальному закладі. Після того алгоритм наступний: всі дані учнів передаються в Центр обслуговування пасажирів.
Всі дані проходять перевірку – якщо до поданих пакетів документів немає зауважень – картки підготовлюються до друку.
🤓Технологічний процес по друку карток, який включає в себе підготовку імпорту даних в програмне середовище електронного квитка ЛеоКарт займає від 2-2,5 місяців.
У зв’язку із помилками щодо некоректності поданих пакетів документів – частину було повернута на доопрацювання в навчальний заклад. Відтак, за останніми даними було прийнято в роботу 71% пакетів документів.
Додамо, що друк учнівських карток відбувається в порядку подання документів навчальними закладами та будуть передані в навчальні заклади. Представник (відповідальна особа) від навчального закладу буде проінформований про готовність карток.
📚До моменту отримання учнівської ЛеоКарт – школярі в громадському транспорті користуються учнівським квитком.
💬Відразу відповідь на наступне питання : Чи зберігається право пільгового проїзду для учнів влітку?
🤓В рішенні ЛМР 1203 від 31.12.2021 “Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів електричним та автомобільним пасажирським транспортом на маршрутах загального користування у Львівській міській територіальній громаді” зазначається : учням надається право пільгового проїзду в міському громадському транспорті, що курсує в межах Львівської МТГ протягом навчального року. Звертаємо увагу, що дане рішення набирає чинності не раніше початку функціонування автоматизованої оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській МТГ. Простими словами: з початком другої фази функціонування е-квитка вступає в силу пункт рішення 1203, що регламентує безкоштовний проїзд учнів протягом року.
💭На даний момент право пільгового проїзду для учнів встановлює Ухвала №3289 від 19.04.2018 “Про встановлення пільгової вартості проїзду для дітей (учнів) шкільного віку”. Керуючись цією Ухвалою учні безкоштовно користуються автобусними маршрутами загального користування протягом навчального року, крім літніх канікул. Щодо електротранспорту – то учням надається право протягом цілого року здійснювати безкоштовні поїздки (включаючи літні канікули) при умові пред’явлення учнівського квитка (учнівської Леокарт).
Добрий день.
В автобусі А9 звучить оголошення, що учні, які мають Леокарти, повинні пред’являти водію учнівський квиток. Прошу уточнити – це вірна інформація.
Дякую.
Доброго дня! Звертались до профільного департаменту щодо цього питання, є відповідь Управління транспорту ЛМР – https://cutt.ly/jCM5COE
Якщо учнівський ЛеоКарт відповідним чином завалідований, водії не мають права вимагати додатково учнівський квиток чи довідку з навчального закладу.
У випадку, якщо водій чи контролер продовжує вимагати додаткові документи – необхідно телефонувати на гарячу лінію міста за номером 1580 та залишати скаргу на водія, вказавши номер маршруту, та , за можливості номер транспортного засобу.
Доброго ранку,підкажіть якщо водії невмикає валідатор ,і коли заходять учні не можуть за валідувати леокарт,то водій вимагає оплату в дітей,але до дорослих категорії пасажирів,таких пропозицій не озвучує ,бо ті можуть відповісти.Чи має право водії приневключеному або непрацюючому валідаторі вимагати оплатити проїзд у учнів чи інших користувачів леокарт?
Доброго дня!
Якщо валідатор не працює – потрібно зателефонувати на гарячу лінію 0 800 303 007 і заявити про несправність валідатора. Контролерам чи водію, на його вимогу- пред‘явити ЛеоКарт
Якщо учнівська картка ЛеоКарт відповідним чином завалідована, водії не мають права вимагати додатково показувати учнівський квиток.
У випадку, якщо водій чи контролер продовжує вимагати додаткові документи – необхідно телефонувати на гарячу лінію міста за номером 1580 та залишати скаргу на водія, вказавши номер маршруту, та , за можливості, номер транспортного засобу.