Щоб подати документи на виготовлення е-квитка не обов’язково йти в пункт прийому документів.
Це можна зробити не виходячи з дому, за допомогою Порталу мешканця
Залишаємо посилання: https://e-gov.city-adm.lviv.ua/node/343
Що необхідно врахувати під час подачі документів онлайн?
Перш за все обов’язковою умовою є наявність електронного підпису(далі- ЕЦП), що дасть можливість ідентифікувати особу та підтвердити підписом заяву/документ.
Ідентифікувати особу можна не лише за допомогою ЕЦП, а от для того, що підписати заяву необхідна наявність ЕЦП, який за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису. Це означає, що документи підписані за допомогою ЕЦП мають юридичну силу
Отримати електронний підпис можна звернувшись до відділення банку, яким Ви користуєтесь.
За посиланням можна дізнатися як його отримати: https://bit.ly/3rLb9rt
І тут можливо у вас виникло запитання : “ з якого віку можна отримати електронний електронний підпис?” Його можна отримати лише при досягненні -ліття. Саме тому через Портал мешканця батьки (хтось один із представників заявника) замість учнів подають документи на виготовлення учнівської ЛеоКарт!
Звертаємо увагу, що тимчасово відсутня можливість подачі документів для мешканців, які не зареєстровані в межах Львівської ТГ у зв’язку з технічними доналаштуваннями сайту.
В разі виникнення додаткових запитань щодо роботи Порталу мешканця, можна звернутися :
за номером +38 (032) 254-60-67
на електронну пошту it@lvivcity.gov.ua
Що варто знати про електронний цифровий підпис