Перш за все – ми читаємо та опрацьовуємо всі ваші повідомлення, а також прислухаємось до ваших побажань та звернень.
Як наслідок – три рішення, що полегшують отримання Вашого ЛеоКарт
З 17 січня :
Змінено порядок видачі карток.
Тепер транспортні картки можна отримати в пунктах, що розташовані максимально близько до місця реєстрації пільговика
На гарячу лінію ЛеоКарт можна телефонувативже з 7:00 ранку і до 22:00 Такий графік діятиме з понеділка по суботу (впродовж 17.01.2022 року – 31.03.2022 ), неділя – вихідний.
Центр Обслуговування пасажирів починає роботу за наступним графіком:
Понеділок – П’ятниця – 8:00 – 20:00
Субота – 10:00 – 16:00
Неділя – вихідний
Все для того, щоб до завершення першого етапу функціонування автоматизованої системи оплати ЛеоКарт, кожен, хто має право пільгового проїзду і бажає отримати свій ЛеоКарт – мав таку можливість.
Важлива інформація
10 коментарів до “Важлива інформація”
Добрий день!
Яким чином можна змінити час та місце отримання електронного квитка?
Чи можна забрати е-квиток УЛьвові пізніше призначеного часу,якщо зараз знаходимося з тяжко хворими батьками в іншому місті і не можу повернутися на призначений час?
Доброго дня! В такому випадку отримати картку можна в порядку “живої черги” в зазначеному пункті( ця інформація надходить в сповіщенні) протягом 14 днів. Після цього картка повертається в архів на зберігання в Центр Обслуговування пасажирів. Особа буде повторно сповіщена про готовність до видачі картки дзвінком! І картку можна буде отримати вже в Центрі обслуговування пасажирів!
Документи подані 29.03.21р., але до цього часу запрошення на отримання картки не надійшло. Якщо картки виготовляються в алфавітному порядку, то моє прізвище на А. Номер реєстрації 3-А-25604/АП-2508-2508.
Доброго дня! Щоб перевірити статус опрацювання ваших документів Ви можете надіслати ваші дані(ПІБ) та номер мобільного на нашу електронну скриньку contact@leocard.com.ua.
Доброго вечора
У мене текст з описом сторінки відображується “білим по білому”. Прочитати можливо хіба після натискання CTRL+A. Прохання виправити кольори!
Добрий день!
Яким чином можна змінити час та місце отримання електронного квитка?
Доброго часу доби! Надали відповідь на Ваше запитання на нашій сторінці у facebook
Чи можна забрати е-квиток УЛьвові пізніше призначеного часу,якщо зараз знаходимося з тяжко хворими батьками в іншому місті і не можу повернутися на призначений час?
Доброго дня! В такому випадку отримати картку можна в порядку “живої черги” в зазначеному пункті( ця інформація надходить в сповіщенні) протягом 14 днів. Після цього картка повертається в архів на зберігання в Центр Обслуговування пасажирів. Особа буде повторно сповіщена про готовність до видачі картки дзвінком! І картку можна буде отримати вже в Центрі обслуговування пасажирів!
Документи подані 29.03.21р., але до цього часу запрошення на отримання картки не надійшло. Якщо картки виготовляються в алфавітному порядку, то моє прізвище на А. Номер реєстрації 3-А-25604/АП-2508-2508.
Доброго дня! Щоб перевірити статус опрацювання ваших документів Ви можете надіслати ваші дані(ПІБ) та номер мобільного на нашу електронну скриньку contact@leocard.com.ua.
Доброго вечора
У мене текст з описом сторінки відображується “білим по білому”. Прочитати можливо хіба після натискання CTRL+A. Прохання виправити кольори!
Доброго часу доби! Дякуємо за уважність, виправлено)
Який термін дії Леокард для учнів?
Доброго дня! Термін дії права пільгового проїзду за карткою ЛеоКарт для учнів обмежується періодом навчання.