Чому телефонуючи на довідку ЦНАП я потрапив/ла до вас?
При дзвінку на довідку ЦНАП за номером телефону (032)-295-57-95, вам потрібно дослухати автовідповідач до кінця, натиснути на телефоні цифру “1” і вас з’єднає із оператором довідки центру надання адміністративних послуг. Інформація про номер гарячої лінії Леокарт 0 800 303 007 закладена в текст автовідповідача для інформування жителів міста про можливість отримати інформацію щодо розгортання єдиного електронного квитка в громадському транспорті м. Львів.
Чому потрібні лише оригінали документів, чому не можна копії?
Адміністратори ЛКП “Львівавтодор”, які працюють у територіальних підрозділах ЦНАПах, при вас відсканують оригінали документів та одразу повернуть їх Вам. На жаль, копії документів не мають юридичної сили та несуть додаткову загрозу подачі підроблених документів.
Які документи потрібні для отримання пільгової транспортної картки?
Лише оригінали:
– паспорт громадянина України або ID-картку;
– документ, що підтверджує статус пільговика (посвідчення пільговика);
– РНОКПП (ІПН);
– кольорове фото розміром 3х4 (фото повинно бути актуальним, зробленим не пізніше, ніж за 6 місяців до подачі документів).
Чи можна подавати документи за іншу особу і як?
Так, це можливо, якщо:
а) є нотаріальна посвідчена довіреність представляти особу, від імені якої подається заява;
б) ви є працівником органу соціального захисту і маєте документ, який підтверджує це, та можете надати довідку, що ви є опікуном або піклувальником особи, від імені якої подаєте заяву;
в) ви є офіційний опікуном/піклувальником особи, від імені якої подаєте заяву.
Чому не можна записатись в електронну чергу на наступний місяць?
Регламент електронної черги ЦНАПу – 14 календарних днів. Тобто кожного дня з 07:00 ранку відкриваються нові місця для запису в електронну чергу лише на два тижні вперед. Приклад: якщо сьогодні 25.11, тоді максимально віддалена дата, на яку ви сьогодні зможете записатись – 08.12.