📄 На даний момент право пільгового проїзду для учнів встановлює Ухвала №3289 від 19.04.2018 “Про встановлення пільгової вартості проїзду для дітей (учнів) шкільного віку”.
Керуючись цією Ухвалою учні безкоштовно користуються автобусними маршрутами загального користування протягом навчального року, крім літніх канікул в загальноосвітніх школах. Щодо електротранспорту – то учням надається право протягом цілого року здійснювати безкоштовні поїздки при умові валідації учнівської Леокарт. ✍️
Після вступу в дію рішення 1203 учням буде надано право протягом цілого року здійснювати безкоштовні поїздки, користуючись автобусними маршрутами загального користування при умові валідації учнівської Леокарт.😀
❗️❕Звертаємо увагу, що дане рішення набирає чинності не раніше початку функціонування автоматизованої оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській МТГ, тобто на другому етапі функціонування роботи електронного квитка.
🚌 Влітку на автобусних маршрутах потрібно показувати пільгове посвідчення тим учням, які мають право безоплатного проїзду згідно законодавства України. Перелік пільгових категорій 👉 https://leocard.lviv.ua/pytannya-ta-vidpovidi/
🤔Важливо: Посвідчення потрібно показувати для того, щоб водій орієнтувався чи учень має пільгу – має право на безкоштовний проїзд, чи учень по загальній категорії – де повинен оплатити проїзд.
(Наголошуємо❕❗️ Тільки в автобусних маршрутах і тільки під час літніх канікул. В електротранспорті учням надається право протягом цілого року здійснювати безкоштовні поїздки при умові валідації учнівської Леокарт.☀️)
Доброго дня, чи повинен школяр показувати водію учнівський квиток, чи леокарту достатньо, адже в базі даних є інформація про те, що я школяр.
Дякую
Доброго дня! Звертались до профільного департаменту щодо цього питання, є відповідь Управління транспорту ЛМР – https://cutt.ly/jCM5COE
Якщо учнівський ЛеоКарт відповідним чином завалідований, водії не мають права вимагати додатково учнівський квиток чи довідку з навчального закладу.
У випадку, якщо водій чи контролер продовжує вимагати додаткові документи – необхідно телефонувати на гарячу лінію міста за номером 1580 та залишати скаргу на водія, вказавши номер маршруту, та , за можливості номер транспортного засобу.