Коли я отримаю свій пільговий е-квиток?

І в продовження рубрики “питання-відповіді” відповідаємо на численні питання читачів: “Коли я зможу отримати свою транспорту карту, якщо документи подавав(ла) вже давно?” 🧐
❗️Відповідаємо: якщо до поданих Вами документів немає зауважень, Ви отримаєте смс-сповіщення чи телефонний дзвінок📞 про готовність пільгової картки, з пропозицією зареєструватися за наданим посилання самостійно, або ж за номером гарячої лінії 0 800 303 007.
 
Якщо документи необхідно замінити, оновити чи замінити фото – Вам зателефонують окремо оператори гарячої лінії ЛеоКарт та запросять в Центр обслуговування пасажирів на Горбачевського, 10 – для усунення зауважень до поданого пакету документів.
ВСІ, хто подавав документи на виготовлення пільгової транспортної картки, будуть сповіщені про її готовність, або отримають телефонний дзвінок про необхідність виправити зауваження до документів 🙂
Тож прохання зберігати спокій! До здачі проєкту в експлуатацію всі, хто подав коректні документи отримають свій пільговий ЛеоКарт, адже з вчорашнього дня в нас працює 1️⃣7️⃣ пунктів видачі карток🤩
Коли я отримаю свій пільговий е-квиток?

25 коментарів до “Коли я отримаю свій пільговий е-квиток?

  1. Доброго дня. Я подавав документи на оформлення Леокарти в жовтні 2021.
    Коли я зможу отримати таку картку?
    Дякую
    Андрій

  2. Доброго дня. Я подавала документи на оформлення Леокарти в грудні 2020 року!!!! через особистий кабінет мешканця на сайті ЛМР.
    Коли я зможу отримати таку картку?
    Дякую

    1. Доброго дня! Для уточнення інформації щодо статусу опрацюванню ваших документів рекомендуємо зателефонувати на гарячу лінію ЛеоКарт ( 0 800 303 007). Також Ви можете написати ваші дані (ПІБ) та номер мобільного в приватні повідомлення на сторінки Леокарт.

    1. Очікуйте на сповіщення про готовність до видачі транспортної картки ЛеоКарт. Всі, хто подавав документи на виготовлення пільгової транспортної картки, будуть сповіщені про її готовність, або отримають телефонний дзвінок про необхідність виправити зауваження до документів.

  3. Мама подала документи на пільговий електронний квиток ще у вересні. Коли його можна очікувати врешті?

    1. Про готовність до видачі транспортної картки ЛеоКарт Вашу маму буде проінформовано за допомогою смс-повідомлення або телефонного дзвінка.

  4. Доброго дня!за яким принципом відбувається розсилка повідомлень про готовність є-квітка?Колега,яка здавала документи після мене ,вже отримала.Дякую

    1. Доброго дня! Перш ніж отримати картку- відбувається опрацювання поданого пакету документів. Якщо до поданого пакету документів не було зауважень, то документи готуються до друку.
      Просимо уточнити чи отримали Ви транспортну картку? Якщо ні – напишіть нам в приватні повідомлення соціальних мереж ЛеоКарт ваші дані (ПІБ) та номер мобільного, щоб ми змогли перевірити статус опрацювання документів.

    1. Доброго дня! Щоб скористатися своїм пільговим правом на проїзд в громадському транспорті необхідно надати пакет документів на виготовлення пільгової транспортної картки.
      Подати документи можна в Центрі обслуговування пасажирів (вул. Горбачевського, 10 ), попередньо записавшись в електронну чергу (самостійно або за допомогою гарячої лінії ЛеоКарт : 0 800 303 007)

    1. Доброго дня! Отримати пільгову транспортну карту в день подачі документів можна в наступних пунктах:
      у Центрі обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10;
      у Львівському центрі надання послуг учасникам бойових дій на вул. Пекарська, 41;
      у ЦНАП на вул. Виговського, 32 (оснащено 2 принтерами);
      у ЦНАП на просп. Червоної Калини, 72а ;
      у ЦНАП на вул. К. Левицького, 67а ;
      У ЦНАП на вул. Хвильового, 14а .

      Для того, щоб отримати е-квиток необхідно записатися самостійно до електронної черги в один із пунктів прийому, або ж зателефонувати за номером гарячої лінії: 0 800 303 007

      1. Чи можна в цих пунктах отримати картку не мешканцю Львівської МТГ (сплативши вартість картки 60 грн в кабінеті мешканця)?

        1. Доброго вечора!Мешканці інших громад, які мають право на пільговий проїзд у громадському транспорті відповідно до законів України, можуть отримати персоналізовану транспортну картку. При подачі документів через Портал мешканця, видача відбудеться в Центрі обслуговування пасажирів. Також про готовність до видачі транспортної картки ЛеоКарт Вас буде проінформовано за допомогою смс-сповіщення або телефонного дзвінка.

        2. П О С Т А Н О В У КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 17 травня 1993 р. N 354
          https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/354-93-п#Text
          Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування не відмінялась. І то що у Львові вводять карточки Леокард вони трохи суперечать для проізду пільговим категоріям громадян.
          Це місцева забагангка розрахована на людей які не дружать з законом. Так що пільгові категоріі з інших міст Украіни можуть іздити у Львові безкоштовно предявивши документ який надає право пільгового проізду

          1. Доброго дня!
            Впровадження системи АСОП відбувається згідно Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України та рішень органів місцевого самоврядування.
            Зокрема, в Законі України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті” зазначається, що пільговим категоріям населення, які мають право пільгового проїзду в громадському транспорті в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду необхідна наявність електронного квитка.
            Також цей Закон визначає, що правила користування міським електричним транспортом затверджуються відповідним органом місцевого самоврядування, які в свою чергу визначають порядок проїзду і його оплати, права та обов’язки пасажирів, а також взаємовідносини перевізників і пасажирів.

  5. Доброго дня!
    Де можна перевірити чи подані мною документи десь не загубились. Я подав іх ще весною 2021р. і більшисть моіх знайомих яких я записував в чергу уже давно дістали картки Леокард, хоча подавали документи пізніше за мене. Стандартну відповідь яку Ви даєте “Про готовність до видачі транспортної картки ЛеоКарт Вас буде проінформовано за допомогою смс-повідомлення або телефонного дзвінка” мене не влаштовує. Куди можна підійти щоб впевнитись що документи не загублені а в процесі роботи. На гарячу лінію за телефоном 0 800 303 007 не дозвонитись весь час занято.

  6. Доброго дня!
    Де можна перевірити чи подані мною документи десь не загубились. Я подав іх ще весною 2021р. і більшисть моіх знайомих яких я записував в чергу уже давно дістали картки Леокард, хоча подавали документи пізніше за мене. Стандартну відповідь яку Ви даєте “Про готовність до видачі транспортної картки ЛеоКарт Вас буде проінформовано за допомогою смс-повідомлення або телефонного дзвінка” мене не влаштовує. Куди можна підійти щоб впевнитись що документи не загублені а в процесі роботи.

    1. Доброго дня! Щоб перевірити статус опрацювання ваших документів напишіть ваші дані (ПІБ) та номер мобільного в приватні повідомлення соціальних мереж ЛеоКарт (Facebook – https://www.facebook.com/LeoCardLviv, Instagram – https://www.instagram.com/leocardlviv/) або на скриньку ЛеоКарт: contact@leocard.com.ua

  7. Доброго дня! Виявляється отримати пільгову транспортну картку можна в день подачі.Тоді чому, люди які здавали документи ще в жовтні і раніше, ще її не отримали?

    1. Доброго дня! Щоб встигнути видати пільгові транспортні картки до здачі системи в експлуатацію, збір та опрацювання даних на виготовлення е-квитка було розпочато заздалегідь, оскільки в електронну базу даних необхідно внести дані більше 200 00 пільговиків, а програмне забезпечення, в якому відбувається обробка даних і друк карток знаходилось тільки на початковій стадії розробки, тому можливість друку була відсутня- згідно детального плану впровадження розробник надав його в промислове використання на початку грудня 2021. Тому й надалі відбувається паралельні процеси: прийом та друк карток.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Догори