Leocard

Єдиний електронний квиток для проїзду у громадському транспорті Львова

Гаряча лінія Леокарт прийняла близько 40 000 вхідних дзвінків

Починаємо новий місяць з хороших новин! Команда операторів гарячої лінії Леокарт прийняла близько 40000 вхідних дзвінків. Значна кількість мешканців Львівської ОТГ вже отримала консультацію щодо електронного квитка та записалась до електронної черги ЦНАП! Нагадуємо, що гаряча лінія Леокарт працює з понеділка по четвер з 09.00-18.00 та у п’ятницю з 09.00-16.45.

Номери телефонів:

Київстар – 068 8 303 007

Lifecell – 093 9 303 007

Vodafone – 095 0 303 007

Гаряча лінія Леокарт прийняла близько 40 000 вхідних дзвінків

4 коментарі до “Гаряча лінія Леокарт прийняла близько 40 000 вхідних дзвінків

  1. Доброго дня! Я пенсіонер за віком та інвалід 3 групи. Проживаю у с.Лапаївка Львівської обл. Чи можу я отримати пільговий електронний квиток?

    1. Доброго дня!
      Наразі приймаємо документи на отримання пільгового електронного квитка від мешканців Львівської ТГ(офіційно зареєстрованих).
      Процедура співпраці з іншими територіальними громадами щодо видачі пільгових транспортних карток ЛеоКарт пільговим категоріям, що не проживають (не зареєстровані) у Львівській міській територіальній громаді ще знаходиться в розробці та потребуватиме затвердження ЛМР.
      Про затверджену процедуру видачі пільгових транспортних карток мешканцям інших територіальних громад ми повідомимо на інформаційному сайті – https://leocard.lviv.ua/ та офіційних сторінках Леокарт у соціальних мережах, слідкуйте за новинами!

  2. Ще минулого року 30.12.2020 р. отримав сертифікат на отримання пільгової транспортно карти і досі на жоден із поданих каналів (пошта, еmail, тел.) не отримав запрошення його отримати. Знаю, що далеко не я один такий. Ворушіться!!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори